Hoi,
Vanmorgen moest ik weer naar school en ik boote vanaf mijn hdd. Nu kreeg ik de melding dat mijn tryal van Proxy Cap was afgelopen.
Nu ben ik dus op zoek naar een nieuw programma (liefst gratis) dat hetzelfde doet. Ik heb al op google gezocht naar programma's en heb wel wat gevonden maar ben benieuwd of iemand ook ervaring(en) heeft met verschillende programma's....
Alvast bedankt,
Vanmorgen moest ik weer naar school en ik boote vanaf mijn hdd. Nu kreeg ik de melding dat mijn tryal van Proxy Cap was afgelopen.
Op school hebben we alleen maar een http(s) proxy met dit programma kon ik dus Outlook, Msn, IE, Newsleecher, Bit-torrent, Mirc etc. noem het maar op draaien zonder een proxy server in te stellen.ProxyCap enables you to tunnel Internet applications through HTTP, SOCKS v4, and SOCKS v5 Proxy Servers. You can tell ProxyCap which applications will connect to the Internet through a proxy and under what circumstances. This is done through a user friendly interface, without the need to reconfigure any of your Internet clients. ProxyCap provides flexible rule system and allows you to define your own "tunneling" rules. You can add a new rule with just a few mouse clicks.
Nu ben ik dus op zoek naar een nieuw programma (liefst gratis) dat hetzelfde doet. Ik heb al op google gezocht naar programma's en heb wel wat gevonden maar ben benieuwd of iemand ook ervaring(en) heeft met verschillende programma's....
Alvast bedankt,
[ Voor 3% gewijzigd door Westereen op 10-01-2005 19:42 ]