K7S5A Pro gewoon stuk?

Pagina: 1
Acties:

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-08 16:47
Heb dus een K7S5A Pro ontvangen. Bord is zgn dood. Zou de bios moeten zijn volgens degene van wie ik hem gekregen heb. Volgende geprobeerd:

Bord starten met alleen voeding & toetsenbord --> Nix
Bord starten met voeding, toetsenbord, geheugen, duron --> Nix
Bord starten met voeding, toetsenbord, geheugen, duron en videokaart --> Nix
Bios opnieuw ingeflasht, cmos clear --> Nix

Met 'Nix' bedoel ik dus ook echt nix... Geen piepjes, geen beeld. Alleen de fan gaat aan. :|

Ik vermoed zelf dat hij iets heeft zitten prutsen. Het bord ziet er echter nog gaaf uit. Iemand een id wat het verder kan zijn, of wat ik nog kan proberen?

En zou iemand met een K7S5A Pro een foto kunnen posten van linksbovenin het bord. Daar zit een soort gouden stripje, maar bij mij lijkt het stuk.

(btw, ik zou graag de garantie willen proberen maar kan geen Nederlands adres vinden van ECS?)

[ Voor 11% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 10-01-2005 19:24 ]

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:44

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Bios opnieuw ingeflasht
Was dit d.m.w. hotflash/chip vervangen?

Ik denk niet dat er dan nog ooit leven in komt, als dit ook niet geholpen heeft. :/
fRiEtJeSaTe schreef op maandag 10 januari 2005 @ 19:31:
[...]
Dit was dmv een professioneel flashapparaat. Vind het zo vreemd dat het bord wel nog aangaat.
Elk dood bord wat ik in mijn (ontladen) handen heb gehad sprong vrolijk aan. Dus dat vind ik niet zo vreemd.

[ Voor 49% gewijzigd door PD2JK op 10-01-2005 19:34 ]

Toen waren beige computers heel gewoon.

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-08 16:47
Prutz0r schreef op maandag 10 januari 2005 @ 19:27:
[...]

Was dit d.m.w. hotflash/chip vervangen?

Ik denk niet dat er dan nog ooit leven in komt, als dit ook niet geholpen heeft. :/
Dit was dmv een professioneel flashapparaat. Vind het zo vreemd dat het bord wel nog aangaat.