Ik zoek een tutorial of iets waarmee ik iets kan maken zoals je in het plaatje kunt zien. Het moet een dikke halve cirkel streep worden met aan de bovenkant een soort van gloed of recflectie/glimmend. Weten jullie een tut voor photoshop (7,CS) waarmee zoiets ongeveer staat beschreven?
www.teamphotoshop.com
lees het een beetje door, experimenteer wat, en je maakt binnen een dag plaatjes van een veel hogere kwaliteit.
(voor Adobe Photoshop that is)
lees het een beetje door, experimenteer wat, en je maakt binnen een dag plaatjes van een veel hogere kwaliteit.
(voor Adobe Photoshop that is)
edit:
link was fout
link was fout
[ Voor 12% gewijzigd door ThunderNet op 10-01-2005 19:26 ]
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
ziet er goed uit... alleen ik heb zoiets:

dit is nog even een soort van schets.... Ik wil nu aan die rode bogen wat reflectie toevoegen.

dit is nog even een soort van schets.... Ik wil nu aan die rode bogen wat reflectie toevoegen.
Probeer het te maken in Illustrator (zoals je dat met een logo hoort te doen
)
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Alleen een beetje jammer het een beetje een cliche logo is...
Er zijn nogal wat geluidsbedrijven met dat logo namelijk,
bijv:
www.stagemaster.nl (beste voorbeeld)
www.bse-pro.nl (maar die hebben (sinds een paar jaar) nu een nieuw logo)
www.apr.nl (hebben de sinus ondertussen verkleind en ook een nieuw logo)
en vele meer, waar ik nu niet op kan komen.
Er zijn nogal wat geluidsbedrijven met dat logo namelijk,
bijv:
www.stagemaster.nl (beste voorbeeld)
www.bse-pro.nl (maar die hebben (sinds een paar jaar) nu een nieuw logo)
www.apr.nl (hebben de sinus ondertussen verkleind en ook een nieuw logo)
en vele meer, waar ik nu niet op kan komen.
Soms ben ik er wel, en soms ook weer niet.
uhm das nogal logisch
moet een Sinus voorstellen, das nogal logisch binnen de geluidsindustrie, of niet?
Pas wel even op met dat (c) tje boven t logo.
je kunt het beter als een beeldmerk laten registreren (als je er mee klaar bent natuurlijk).
Dan mag er een (R) boven, en heb je er rechtsgeldig ook nog wat aan, met (c) heb je bepaalde rechten namelijk niet.
Pas wel even op met dat (c) tje boven t logo.
je kunt het beter als een beeldmerk laten registreren (als je er mee klaar bent natuurlijk).
Dan mag er een (R) boven, en heb je er rechtsgeldig ook nog wat aan, met (c) heb je bepaalde rechten namelijk niet.
[ Voor 55% gewijzigd door ThunderNet op 10-01-2005 21:21 ]
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Van die bedrijven, agh das dan eigenlijk jammer. We hebben in ieder geval niet afgekeken.
Wat betreft het © tekentje. Dit is de bedoeling dat deze er later ook officieel 'komt'. (Ik doen alleen wat men pa vraagt
(heb er verder geen verstand van, van copyright enzo...)
Dit is de definitieve versie met wat correcties:

Ik vind hem wel lekker simpel en strak.
Wat betreft het © tekentje. Dit is de bedoeling dat deze er later ook officieel 'komt'. (Ik doen alleen wat men pa vraagt
Dit is de definitieve versie met wat correcties:

Ik vind hem wel lekker simpel en strak.
als ik jou was zou ik anti-aliasing op die circels aanpassen, ze zien er nu nog al blokerig uit...
en misschien een heel licht gloedje over de circels
en misschien een heel licht gloedje over de circels
Sja, zelf leren omgaan met de programmatuur he
Vereist vaak zelfstudie en veel uitproberen. Dan heb je mazzel dat een paar mensen je willen helpen..
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()
? Zoiets?