Toon posts:

[Nero] Verkeerd om.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb nero 6 op mn pc staan. Werkt op zich prima maar ik heb toch een paar problemen ermee die ik niet opgelost krijg door het opnieuw te installeren of instellingen verander.

Als ik een cd direct wil kopieren op een andere schijf (via nero express, Copy entire disc) dan kopieerd nero em zonder problemen maar als ik em in mn cd speler afspeel dan wordt op mn schermpje afgetelt ipv opgetelt (telt af vanaf de laatste seconde van de cd (bv. 79m 45s) naar 0) en ik kan ook geen nummers ''skippen'' anders krijg ik geen gehoor meer na het 2de nummer...

2de probleem is dat als ik bij een cd (zelf samengesteld, wav files) aangeef dat ik er geen seconden tussen wil, hij de hele cd als 1 lang nummer brand met ook weer als gevolg dat het niet ''skipbaar'' is...

Iemand een oplossing?

• Acheron
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:48

Acheron

updatepack.nl

Gebruik je 6.6.0.3, zo nee, toch even updaten. Schijnen wat problemen omtrent tijdsweergave mee zijn opgelost.

Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

1) Ligt denk ik echt aan je CD-speler, probeer de betreffende CD 's in een andere CD-speler.

of zie hp38guser :P

2) Probeer Track-at-once i.p.v. Disc-at-once bij Nero.

[ Voor 15% gewijzigd door Ruzor op 10-01-2005 18:26 ]

[This is what you get when you mess with us]

Verwijderd

Topicstarter
Waar kan ik checken welke versie ik heb?

Het ligt niet aan mn cd's aangezien ik al verschillende merken heb geprobeert en aan mn cd speler ligt het niet aangezien die cd's gek doen in al mn cd spelers inclusief autoradio cd spelers :)

En waar kan ik dan track at once vinden?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2005 18:31 ]

• Wim8282
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-08 08:41
In de handleiding van nero.

-edit- sorry kon het niet laten. bij help, about staat je versie. En als je ff zoekt zul je TAO en DAO ook wel vinden.

[ Voor 70% gewijzigd door Wim8282 op 10-01-2005 18:35 ]

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Track at once is dus echt niet handig als je gewoon meerdere tracks wil maar geen pauze tussen de tracks. Gewoon bij Disc at once blijven.

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de 6.0.0.11 (tenminste staat op mn boekje)

• tjmv
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 24-08 10:42
Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 18:35:
Ik heb de 6.0.0.11 (tenminste staat op mn boekje)
Je kan beter kijken bij help -> about / over (o.i.d.) :)

Verwijderd

Topicstarter
Maar als ik het goed begrijp zou het probleem bij een nieuwere versie van nero opgelost zijn?

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-08 19:53

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Probeer het sowieso even: http://www.nero.com/en/update.php

Ik had hetzelfde probleem, en de 6.6.0.3 loste het op :)

Wel iets meer dan 20mb downen dacht ik :)

HENG HENG

Pagina: 1