Toon posts:

[office 2003/xp] word maakt alles bold i.p.v selectie

Pagina: 1
Acties:
  • 173 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Tweakers,

Het valt mij op dat ik met word xp en 2003 soms gekke dingen meemaak die ik eerder niet had. Zo is het bijvoorbeeld zo dat als ik 1 regel (standaard text) selecteer en deze bold maak, hij alle standaard text bold maakt. Als ik control-z maakt hij alleen de geselecteerde regel bold.

Ik word hier stapeldol van, is dit een instelling of een bug?

(Kon niks vinden met de search)

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:46

Duinkonijn

Huh?

backup in je profiel normal.dot en verwijder het daar na.

waarschijnlijk is dit voldoende

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Verwijderd

Topicstarter
Ligt dit aan de normal.dot? Ik heb al wel eens eerder mijn normal.dot verwijderd en daarna opnieuw aangemaakt voor Word 2003. Zal het nog een keer doen. Hoe bedoel je trouwens backup je normal.dot, een kopie maken en die later terugzetten?

Wat ik heb is dat sommige bestanden ineens erg groot worden. Zo had ik net een document van 1 pagina met daarin alleen plain text met wat opmaak (koppen, standaard enz) en die was 26 Mb. Sinds office 2000 lijkt het wel alsof elke versie slechter wordt..

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2005 18:42 ]

• MrC4u
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-08 18:16
* MrC4u heeft ook een tijd gehad :p. Je moet je Opmaakprofiel wijzigen en daar Automatisch bijwerken uitvinken. Dat loste voor mij het probleem op.

..: De 3 H's van Microsoft: Herhalen, Herstarten en Herinstalleren :..

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:46

Duinkonijn

Huh?

Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 18:41:
Ligt dit aan de normal.dot? Ik heb al wel eens eerder mijn normal.dot verwijderd en daarna opnieuw aangemaakt voor Word 2003. Zal het nog een keer doen. Hoe bedoel je trouwens backup je normal.dot, een kopie maken en die later terugzetten?

Wat ik heb is dat sommige bestanden ineens erg groot worden. Zo had ik net een document van 1 pagina met daarin alleen plain text met wat opmaak (koppen, standaard enz) en die was 26 Mb. Sinds office 2000 lijkt het wel alsof elke versie slechter wordt..
gewoon verwijderen. backup is alleen voor nood.

inprenciepe wordt .dot automatisch weer aangemaakt.

en dat met die 26 zal je denk ik toch bij je zelf moeten zoeken.
ben dit probleem nog niet in mijn omgeving tegen ge komen

[ Voor 9% gewijzigd door Duinkonijn op 10-01-2005 19:13 ]

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Pagina: 1