Toon posts:

Webpagina's op 1280x1024

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een 19 inch tft scherm met de resolutie op 1280x1024.
Nu heb ik bv op tweakers maar een half vullend beeld kan ik dat op een of andere manier uittrekken zodat het beeldvullend is ? , ik kan het iid geval nergens terug vinden .

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
Volgens mij is hier geen oplossing voor, enkel het verlagen van je resolutie, maar dat zal wel niet de bedoeling zijn denk ik!

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Je kan Opera als browser gebruiken. Dan kun je bijvoorbeeld de pagina op 150% inzoomen.

Verwijderd

Topicstarter
nvidia schreef op maandag 10 januari 2005 @ 17:57:
Volgens mij is hier geen oplossing voor, enkel het verlagen van je resolutie, maar dat zal wel niet de bedoeling zijn denk ik!
Nee is idd niet de bedoeling ;)

• Not Pingu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-01 15:48

Not Pingu

Dumbass ex machina

In het geval van Tweakers.net kan dat niet. Heel veel sites hanteren een vaste breedte en daar is een reden voor:

* het is zo goed als onmogelijk om een goede layout te bedenken die goed schaalt van 800*600 naar 1280 en hogere resoluties.
* Als je een layout zoals die van Tweakers of GoT gaat uitrekken, dan krijg je ellenlange regels tekst die niet meer te volgen zijn. Net alsof je een volle pagina tekst op landschap afdrukt ipv. portret. :)

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

Verwijderd

Topicstarter
Gunp01nt schreef op maandag 10 januari 2005 @ 17:59:
In het geval van Tweakers.net kan dat niet. Heel veel sites hanteren een vaste breedte en daar is een reden voor:

* het is zo goed als onmogelijk om een goede layout te bedenken die goed schaalt van 800*600 naar 1280 en hogere resoluties.
* Als je een layout zoals die van Tweakers of GoT gaat uitrekken, dan krijg je ellenlange regels tekst die niet meer te volgen zijn. Net alsof je een volle pagina tekst op landschap afdrukt ipv. portret. :)
Okee dan bedankt , als het niet gaat kan er een slotje op.

Verwijderd

Zo is dat maar net! Gelukkig gaan de meeste profi sites niet breder, dat leest niet lekker.

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:28
nou dat valt wel mee ik heb hier een 17inch tft(710n)@1280x1024 en ik kan het makkelijk en goed lezen alleen je moet er even aan wennen

• Bleh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-02 22:10

Bleh!

:)

Het grote voordeel van een hogere resolutie is dan ook niet dat je een site groter kunt tonen. Maar juist het feit dat je meerdere vensters naast en schuin onder elkaar kunt plaatsen en dan makkelijk kunt wisselen.

Toen plassen pissen werd, is het gezeik begonnen.

Pagina: 1