[Adobe Audition] Multitrack probleem(pje)

Pagina: 1
Acties:

• kidfunk
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-06-2015
Als ik in multitrack bv 2 files aan elkaar wil mixen dan hoor ik een tik er doorheen.
Ik mute dan die 2 tracks die ik gebruik maar ik hoor die tik dan gewoon door gaan.

Ik heb in alle tracks gekeken maar ik kan nix vinden wat afspeelt,Ik dacht dat zal wel een kleine optie zijn die ik aan heb gezet maar ik zou niet weten naar wat ik moet zoeken, of hoe dit heet.
Heb nog in de help optie en online bij adobe gezocht maar zoals ik al zei ik zou echt niet weten naar wat ik moet zoeken .

Weet iemand hoe ik dit verhelp?

none

• kidfunk
niemand?

none

Verwijderd

Zit die tik ook in het uiteindelijke resultaat? Gebeurt het op een random plaats of altijd op dezelfde plaats?

Verwijderd

Het kan zijn dat het je harddisk is die mee ratelt. Het helpt dan nog wel eens deze buiten je pc te plaatsen 8)

• kidfunk
Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 19:32:
Zit die tik ook in het uiteindelijke resultaat? Gebeurt het op een random plaats of altijd op dezelfde plaats?
Nee die tik zit niet in het eindresultaat,daarom dacht ik ook dat het een optie van adobe was
Het is echt een ritme tik tik plong ..tik tik pong .. enz (een soort van standaard ritme)

none

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
Ik ken Adobe Audition niet, maar je hebt de metronoom nog aan staan. Zoek gewoon op 'metronome' in de help-file en daar staat vast wel hoe je die uit kunt schakelen.

Geef mij maar een Warsteiner.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Options > Metronome (vinkje uit bij Enable...)

:)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• kidfunk
Metronome (vinkje uit bij Enable)
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
mijn dank is groot

none

Pagina: 1