Toon posts:

Gereed???video speelt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nu heb ik dus een probleempje..Ik kan dus geen korte filmpjes meer bekijken van het internet..je kent ze wel die van die korte leuke lachfilmpjes waar iemand als een n00b op een skateboard gaat staan bijv....

De site waar hij dan op staat geeft dan telkens aan dat deze gereed is, maar er speelt zich helemaal niks af..

Nu heb ik media player 10 ik heb quicktime...alle relevante dingen om deze gewoon te bekijken...Nu heb ik wel servicepack2 geinstallerd, en volgens mij na deze installatie werkt het niet meer...Kan ook zijn dat het niet daaraan licht, maar ik hoop dat iemand mij hie snel een oplossing voor zou kunnen vertellen...

ik hoop spoedig een oplossing te horen.. _/-\o_

Alvast bedankt..

bijv op de sites van:
www.flabber.nl
www.shooshtime.com

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2005 21:40 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Van geen enkele site of alleen van 1 bepaalde? ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

als je nou post welke site het is, kunnen we kijken of er meer mensen hier last van hebben

Verwijderd

Topicstarter
Sorry mensen,

het gaat bij ander wel..heb ik al naar gekeken..
maar bijv
www.flabber.nl
www.shooshtime.com

Ik hoop dat jullie een oplossing weten..

Verwijderd

kan het niet zijn dat door SP2 bepaalde veiligheids instellingen in je browser het niet meer toestaan om die filmpjes te bekijken?

Verwijderd

Topicstarter
ik zou niet weten wat er veranderd zou moeten zijn, maar hij speelt echt helemaal niks meer af van internet..

Alles staat op normaal van beveiliging en heb ik ook al de begin waardes ervan hersteld...helpte ook niet..

Verwijderd

nou, tja ik weet ook neit wat er precies veranderd is in SP2.
Heb je al een andere browser geprobeerd zoals FireFox? of als je SP2 eraf probeert te halen?

en de verleden tijd van helpen is hielpen :Y)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2005 11:50 ]

Pagina: 1