Nu heb ik dus een probleempje..Ik kan dus geen korte filmpjes meer bekijken van het internet..je kent ze wel die van die korte leuke lachfilmpjes waar iemand als een n00b op een skateboard gaat staan bijv....
De site waar hij dan op staat geeft dan telkens aan dat deze gereed is, maar er speelt zich helemaal niks af..
Nu heb ik media player 10 ik heb quicktime...alle relevante dingen om deze gewoon te bekijken...Nu heb ik wel servicepack2 geinstallerd, en volgens mij na deze installatie werkt het niet meer...Kan ook zijn dat het niet daaraan licht, maar ik hoop dat iemand mij hie snel een oplossing voor zou kunnen vertellen...
ik hoop spoedig een oplossing te horen..
Alvast bedankt..
bijv op de sites van:
www.flabber.nl
www.shooshtime.com
De site waar hij dan op staat geeft dan telkens aan dat deze gereed is, maar er speelt zich helemaal niks af..
Nu heb ik media player 10 ik heb quicktime...alle relevante dingen om deze gewoon te bekijken...Nu heb ik wel servicepack2 geinstallerd, en volgens mij na deze installatie werkt het niet meer...Kan ook zijn dat het niet daaraan licht, maar ik hoop dat iemand mij hie snel een oplossing voor zou kunnen vertellen...
ik hoop spoedig een oplossing te horen..
Alvast bedankt..
bijv op de sites van:
www.flabber.nl
www.shooshtime.com
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2005 21:40 ]