Ik weet niet zeker of dit nu in Sofware algemeen thuishoort, of in Internet en Telefonie, graag een move als ik hier fout zit.
Ik heb de volgende vraag:
Ik gebruik MSN, en als ik soms geen zin heb om met sommige personen te praten dan zet ik ze of op block, of ga ik op offline weergeven staan.
Echter nu zijn er ook websites die checken of een bepaalde gebruiker online of offline is op msn, en doen dit door middel van het .NET emailadres te controleren.
Nu vraag ik me af hoe ze dit controleren, en of je het ergens uit kunt zetten, omdat ik dus niet wil dat de mensen kunnen zien dat ik ze block, of dat ik op offline weergeven sta.
Ik heb het volgende al gedaan:
- Gezocht op GoT
- Gezocht op Google
- .NET Passport site bezocht, en instellingen bekeken
- MSN instellingen bekeken
Voor de goede orde:
- Ik gebruik geen firewall programma; dit omdat ik dit overbodig vindt
- Ik gebruik MSN 7 beta engels, van MSN.com
- Ik gebruik dit icm. Windows XP
Nu kan je ook zeggen, dan reageer je niet, maar dat is geen oplossing.
Ook vraag ik me af of microsoft dit doorgeeft via een server oid., ik heb namelijk alle vinkjes uitgezet onder privacy, ook van de online status.
Ik heb de volgende vraag:
Ik gebruik MSN, en als ik soms geen zin heb om met sommige personen te praten dan zet ik ze of op block, of ga ik op offline weergeven staan.
Echter nu zijn er ook websites die checken of een bepaalde gebruiker online of offline is op msn, en doen dit door middel van het .NET emailadres te controleren.
Nu vraag ik me af hoe ze dit controleren, en of je het ergens uit kunt zetten, omdat ik dus niet wil dat de mensen kunnen zien dat ik ze block, of dat ik op offline weergeven sta.
Ik heb het volgende al gedaan:
- Gezocht op GoT
- Gezocht op Google
- .NET Passport site bezocht, en instellingen bekeken
- MSN instellingen bekeken
Voor de goede orde:
- Ik gebruik geen firewall programma; dit omdat ik dit overbodig vindt
- Ik gebruik MSN 7 beta engels, van MSN.com
- Ik gebruik dit icm. Windows XP
Nu kan je ook zeggen, dan reageer je niet, maar dat is geen oplossing.
Ook vraag ik me af of microsoft dit doorgeeft via een server oid., ik heb namelijk alle vinkjes uitgezet onder privacy, ook van de online status.