[MSN/Passport] Online status weergave uit zetten

Pagina: 1
Acties:

• P-ter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-08 12:29
Ik weet niet zeker of dit nu in Sofware algemeen thuishoort, of in Internet en Telefonie, graag een move als ik hier fout zit.

Ik heb de volgende vraag:

Ik gebruik MSN, en als ik soms geen zin heb om met sommige personen te praten dan zet ik ze of op block, of ga ik op offline weergeven staan.
Echter nu zijn er ook websites die checken of een bepaalde gebruiker online of offline is op msn, en doen dit door middel van het .NET emailadres te controleren.

Nu vraag ik me af hoe ze dit controleren, en of je het ergens uit kunt zetten, omdat ik dus niet wil dat de mensen kunnen zien dat ik ze block, of dat ik op offline weergeven sta.

Ik heb het volgende al gedaan:

- Gezocht op GoT
- Gezocht op Google
- .NET Passport site bezocht, en instellingen bekeken
- MSN instellingen bekeken

Voor de goede orde:

- Ik gebruik geen firewall programma; dit omdat ik dit overbodig vindt :)
- Ik gebruik MSN 7 beta engels, van MSN.com
- Ik gebruik dit icm. Windows XP

Nu kan je ook zeggen, dan reageer je niet, maar dat is geen oplossing.
Ook vraag ik me af of microsoft dit doorgeeft via een server oid., ik heb namelijk alle vinkjes uitgezet onder privacy, ook van de online status.

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

P-ter schreef op maandag 10 januari 2005 @ 17:04:
Ik weet niet zeker of dit nu in Sofware algemeen thuishoort, of in Internet en Telefonie, graag een move als ik hier fout zit.
KNIP
Ik heb het volgende al gedaan:

- Gezocht op GoT
- Gezocht op Google
- .NET Passport site bezocht, en instellingen bekeken
- MSN instellingen bekeken

Voor de goede orde:

- Ik gebruik geen firewall programma; dit omdat ik dit overbodig vindt :)
- Ik gebruik MSN 7 beta engels, van MSN.com
- Ik gebruik dit icm. Windows XP

Nu kan je ook zeggen, dan reageer je niet, maar dat is geen oplossing.
Ook vraag ik me af of microsoft dit doorgeeft via een server oid., ik heb namelijk alle vinkjes uitgezet onder privacy, ook van de online status.
Volgens mij kunnen ze dat tegenwoordig niet meer. Vroeger werkte dat nog wel, maar alle sites doen het nu niet meer (zeggen dat je offline bent ipv online enzo). Bij de sites die ik ken werkt het iig niet meer

Als je zo'n site weet kan je die meteen ff posten dan? Wel handig en volgens mij is daar toch niks illegaals aan? (ivm policy enzo) :)

[ Voor 21% gewijzigd door Waypoint op 10-01-2005 17:27 ]

• P-ter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-08 12:29
Waypoint schreef op maandag 10 januari 2005 @ 17:27:
[...]

Volgens mij kunnen ze dat tegenwoordig niet meer. Vroeger werkte dat nog wel, maar alle sites doen het nu niet meer (zeggen dat je offline bent ipv online enzo). Bij de sites die ik ken werkt het iig niet meer
Ik heb er vanmiddag e1n geprobeerd die het wel deed, en dan wel 'deed' want die doet het nu ook niet (foutmelding).
Als je zo'n site weet kan je die meteen ff posten dan? Wel handig en volgens mij is daar toch niks illegaals aan? (ivm policy enzo) :)
Ik post het maar niet, is volgens mij een twijfelgeval; maar als je zoekt op Google om blockchecker msn dan vind je ze wel.