Toon posts:

[XP] moederbord vervangen kan alleen oude systeem verwijdere

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
het zal vast al eerder aan de orde zijn geweest maar is er een mogelijkheid om de "L" optie ( verwijder \windows en alle subs ) te omzeilen ...
Heb inmiddels bijna alle services uitgezet alle oude sis services staan uit
of is het probleem sp2 al geinstaleerd en daar sp1 overheen willen zetten ?

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Je post is niet helemaal duidelijk, maar als je een ander mobo in je pc hebt gezet, kun je het beste windows opnieuw installeren.

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

bartvdv,

Ik snap helemaal niets van je vraag - er is geen touw aan vast te knopen. Leg nu eens duidelijk uit wat je wil, wat je zelf al geprobeerd hebt om daar te komen, en wat er niet lukt :)

Verwijderd

Topicstarter
het beste nieuw instaleren van XP na een nieuw moederbord plaatsen en alle data dan ??
weg ??
geprobeerd ? alle services disabeled welke niet nodig zijn via recovery console, verborgen en undocumted switches in setup gezocht en gevonden maar niet de goede
ben nu een sp2 cd aan het braden
misschien ben ik te duidelijk althans als dit al niet begrepen wordt is posten hier ook niet helpvol

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Je formuleerd je zinnen vrijwel onbegrijpelijk.We snappen dat je met een probleem zit maar lees even je zinnen na voordat je post. :Y)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik denk inderdaad dat het op deze manier niet zinvol is - communiceren doen we altijd nog in zinnen, niet in steekwoorden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.