Toon posts:

Automatische cc binnenkomende mail in Exchange

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand hoe je binnenkomende mail in Exchange automatisch kunt cc-en naar een extern e-mailadres? En dan bedoel ik niet via een regel in Outlook, maar met een instelling in Exchange. Ik heb gehoord dat dit mogelijk is, maar heb het antwoord nog niet kunnen vinden.

Nu ik hier toch ben, wat is het maximale aantal subfolders dat je in de openbare mappen van Exchange aan kan maken?

Verwijderd

Het gaat om 1 gebruiker?
hint: Nieuw contact persoon aanmaken. en de mail forwarden naar dit adres (is een optie in exchange)

Verwijderd

Topicstarter
Even ter verduidelijking. Van alle binnenkomende e-mails op een Exchange server hier in Nederland (bv. @domein.nl) moeten een kopie gestuurd worden naar een e-mailadres in de VS (bv mailbox@yahoo.com). Via de optie die jij aangeeft kan dit, volgens mij, slechts naar een e-mailadres in hetzelfde domein.

In principe zou ik al blij zijn als ik dit voor één gebruiker in zou kunnen stellen, maar het liefst voor alle binnenkomende mail uiteraard.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:41

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Move PNS > NT

Tijd voor een nieuwe sig..

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik weet niet welke Exchange versie je bedoelt, maar met Exchange 5.5 kan je een "Alternate Recipient" kiezen naar een willekeurig adres. Als je dan een Internet address (met een willekeurig SMTP adres) aanmaakt, kan je die weer gebruiken voor je Alternate Recipient

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 16:14:
Via de optie die jij aangeeft kan dit, volgens mij, slechts naar een e-mailadres in hetzelfde domein.

In principe zou ik al blij zijn als ik dit voor één gebruiker in zou kunnen stellen, maar het liefst voor alle binnenkomende mail uiteraard.
In je AD snap in forward je de mail naar die contact persoon. Vervolgens geef je de contact persoon een extern emailadres mee.

Je moet dit dus wel voor iedere gebruiker doen :)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt allemaal! Volgens mij moet ik er zo wel uitkomen.
Pagina: 1