[Outlook 2003] Punten verdwijnen uit namen attachment!

Pagina: 1
Acties:

• Flyduck
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-03-2025
We hebben een raar probleem...
Sinds outlook 2003 en Exchange 2003 draaien is het zo dat wanneer iemand bv een Word document ontvangt dat heet "Graag dit A.S.A.P. regelen.doc", en die opent, dan zijn de punten verdwenen. Het bestand heet dan "Graag dit A S A P regelen.doc".

Dit is erg lastig omdat er veel gebruik wordt gemaakt van punten in de bestandsnaam. Wie weet hoe dit op te lossen is??

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

Verwijderd

Niemand met hetzelfde probleem ?
Ik kan er nergens wat over vinden, maar klant gebruikt dit heel veel en is daardoor behoorlijk vervelend

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 15:50
Dit ligt waarschijnlijk aan virus beveiliging, een punt duit op een extentie, meerdere punten duit op dubbele extenties wat virus beveiligingen niet leuk vinden.

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Verwijderd

het ligt niet aan de virusscanner.
Ik heb hier nog een aantal pc's waar outlook 2000/xp op staat met dezelfde virusscanner (Norman) en daar gaat het wel goed.
Het is puur de Outlook 2003 versie. Ik heb al Word 2000 terug gezet, maar ook Outlook 2003 + Word 2000 haald hij de punten uit de bestandsnaam.

Maar als ik in Outlook op de bijlage rechtermuisknop doe en dan doe Opslaan als, dan laat hij ze wel staan :?