PDA audio naar FM zender

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• BasXcore
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-11-2025
Ik wil mijn PDA gaan gebruiken om muziek af te spelen op de FM radio van mijn auto. Ik neem als voorbeeld even dede I-TRIP voor de IPOD. Dat is een zwak FM zendertje, dat het geluid van de IPOD audio uitgang naar een FM frequentie omzet. Dan stel je je radio hier op in, en dan kan je dus naar de IPOD over de radio luisteren.

Nu ben ik opzoek naar een versie voor de PDA. Of een ander simpel apparaatje dat mijn audio signaal omzet naar een radio frequentie...

Heeft iemand wel eens van zo'n "mobiel" apparaatje gezien/gehoort??? En weet je waar die te krijgen zijn?

(Ik heb een HP 2200 PDA)

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

je kan die itrip toch gewoon aansluiten met een verlengsnoertje? (en evt met convertor..) of je kan er zelf iets op soldoren.. er zijn zat van die schema's te krijgen.. en er zijn er zoveel dat je eigenlijk met weinig know-how dat wel kan oplossen.

volgens mij zijn verder die dingen als i-trip of andere fm zendertjes verboden in nederland..

[ Voor 18% gewijzigd door gitaarwerk op 10-01-2005 15:55 ]

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:33

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Kun je niet gewoon gebruik maken van zo'n cassettebandje? Werkt net zo makkelijk, en is denk ik een stuk goedkoper :) Hebben ze volop bij de Mediamarkt

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:57

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Zoek eens op fm-modulator, zijn bij auto-materialen zaken te koop, (o.a. halfords, maar ook mediamarkt/conrad/handyman enzo), denk dat het daarmee wel lukt...

• BasXcore
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-11-2025
Kijk, daar hebben we wat aan. Op FM-modulator gezocht, en conrad levert die dingen vrij goedkoop. Precies wat ik zocht.

Bedankt!

Verwijderd

Waar je een FM-modulator kan vinden is verder niet echt een topic voor nodig dacht ik zo. ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.