Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Er is een nieuwe software versie uit voor de Nokia 6230.

Versie 5.24

Dit zijn de verbeteringen:
---------------------------------------------------------------------
Changes/improvements made from MCU SW version 4.44 to version 5.24:

- Call and Network Management
- Supplementary services/USSD strings with 3 digits are supported
- When make a call by entering the phone number and Call Setting/Send my Caller ID is set yes or no, the phone displays the corresponding name in the phonebook
- Handling of dialled call list improved
- Handling of calls improved when the phone is used with Bluetooth car kit or headset
- Bluetooth:
- Improvements when the phone is used as a GPRS modem via Bluetooth or infrared
- SIM:
- SIM service menu is not shown when SIM card without SIM ATK service is used
- Messaging:
- Improvement when playing received MMS voice clip
- Black line is not shown on the display after powering off the phone
- The message alert tone of incoming SMS/MMS is played through headset and phone’s buzzer when headset HS-5 is used
- If MIDlet-name with a syntax error is received, the phone does not install the JAR file and a attribute Mismatch is displayed
- Improvement when watching a video streaming with a QCIF frame size
- Handling of a music player improved in loudspeaker mode while receiving a call
- Improvement for alarm clock in power-off mode
- Receiving of the operator logo improved
--------------------------------------------------------------
Bron: nokia

Wij als service-point hebben deze versie al en ga het vanmiddag op mn eigen toestel zetten. Ik zal de bevindingen uiteraard mededelen. _/-\o_

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-ter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 09:50

P-ter

...

Leuk nieuws, heb zelf de 6230 ook, maar is daar dit "[rml]Nokia 6230 [ deel 13][/rml]" topic niet voor?

[ Voor 56% gewijzigd door P-ter op 10-01-2005 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 21:04

janklp

FortyTwo Capital

P-ter schreef op maandag 10 januari 2005 @ 15:20:
Leuk nieuws, heb zelf de 6230 ook, maar is daar dit topic niet voor?
Zou wel handig zijn om iets van de 6230 in de 6600 te zetten. Raimon, jij kan hem flashen terwijl je erbij staat te wachten (uurtje wachten mag ook). Dan kom ik even langs als je me verteld in welke winkel je werkt.

P-ter had het alweer veranderd :P

[ Voor 5% gewijzigd door janklp op 10-01-2005 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-ter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 09:50

P-ter

...

Januszjes schreef op maandag 10 januari 2005 @ 15:21:
[...]

Zou wel handig zijn om iets van de 6230 in de 6600 te zetten. Raimon, jij kan hem flashen terwijl je erbij staat te wachten (uurtje wachten mag ook). Dan kom ik even langs als je me verteld in welke winkel je werkt.

P-ter had het alweer veranderd :P
Ja verkeerde topic gepakt, snel veranderd he 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
Ik zal m ook even in dat topic plaatsen...

Heb het nog niet zover dat ik mijn toestel kan flashen. Moet nog ene paar files binnenhalen en dan instaleren. En ben nu bezig met back-up van mijn toestel... dus ff afwachten nog.

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryankn
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Kan je daarna ook ff vermelden of het waar is dat de namen makkelijker te lezen zijn op een donkere achtergrond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Vulcano
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:31
Ik zit nog steeds met firmware versie 3.15, dus wordt eens tijd om de firmware te vernieuwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raimon schreef op maandag 10 januari 2005 @ 15:28:
Ik zal m ook even in dat topic plaatsen...

Heb het nog niet zover dat ik mijn toestel kan flashen. Moet nog ene paar files binnenhalen en dan instaleren. En ben nu bezig met back-up van mijn toestel... dus ff afwachten nog.
En ? staat je firmware dr al op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
Ja mn firmware staat er op. En De achtergrond vervaagt wanneer je gebeld word.. dus dat is een hele verbetering, vind ik zelf

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cue
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 08:00

cue

Kan je je firmware ook zelf via bluetooth updaten ofzo of heb je hier altijd een kabel voor nodig?

Zijn er verder nog mogelijkheden om je phone ergens makkelijk te laten updaten zonder m 3 weken kwijt te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je moet hem toch ook wel zelf kunnen flashen, of hoe zit dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 13:26:
je moet hem toch ook wel zelf kunnen flashen, of hoe zit dit?
Nee dat kan dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
Je kunt je foon niet zelf flashen. Daarvoor moet je toch echt naar een service-point. Het verschilt wel per service-point qua tijd. De ene kan het binnen een dag, de andere doet er langer over. Maar wanneer ze zeggen dat het 3 weken duurt, sturen ze waarschijnlijk het toestel op. Dan hebben ze zelf niet de mogelijkheid het toestel te updaten. Is het dan wel een Service-point?

Bij ons streven we ernaar om het toestel dezelfde dag de deur uit te laten gaan. En soms klaar terwijl u wacht. ;)

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raimon schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 15:02:
Je kunt je foon niet zelf flashen. Daarvoor moet je toch echt naar een service-point. Het verschilt wel per service-point qua tijd. De ene kan het binnen een dag, de andere doet er langer over. Maar wanneer ze zeggen dat het 3 weken duurt, sturen ze waarschijnlijk het toestel op. Dan hebben ze zelf niet de mogelijkheid het toestel te updaten. Is het dan wel een Service-point?

Bij ons streven we ernaar om het toestel dezelfde dag de deur uit te laten gaan. En soms klaar terwijl u wacht. ;)
Hmm... das weer minder.
Ik was van plan om naar dat Service point bij de Munt in Amsterdam te gaan.
Het is dus niet zo van effe binnenlopen, kabel erin, firmware flashen, klaar?
Das wel jammer. Of kan het daar wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 15:06:
[...]

Hmm... das weer minder.
Ik was van plan om naar dat Service point bij de Munt in Amsterdam te gaan.
Het is dus niet zo van effe binnenlopen, kabel erin, firmware flashen, klaar?
Das wel jammer. Of kan het daar wel?
Ik weet niet of het daar kan. Zou je even een belletje moeten doen. Misschien doen ze dat daar wel.

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryankn
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Een goeie vriend van me werkt bij Nokia Store R'dam, en daar kun je dus wel gewoon ff binnenlopen om te laten flashen, duurt hooguit een uurtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik was zondag bij nokia in rotterdam. hing n blaadje: geen updates en reparaties. irritant man, wilde een paar maandjes geleden ook al eens mn gsm updaten en toen was hun computer 'stuk', waardoor ze een maand geen updates deden. hartstikke leuk dat service point, maar ik begin er behoorlijk genoeg van te krijgen! (Net als van de wachttijden daar)
zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

:?
Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 16:12:
ik was zondag bij nokia in rotterdam. hing n blaadje: geen updates en reparaties. irritant man, wilde een paar maandjes geleden ook al eens mn gsm updaten en toen was hun computer 'stuk', waardoor ze een maand geen updates deden. hartstikke leuk dat service point, maar ik begin er behoorlijk genoeg van te krijgen! (Net als van de wachttijden daar)
zo!
Tja misschien alleen in rotterdam zo? Kun je daarover niet naar nokia bellen want waar is een servicepoint anders voor dan voor reparaties en updates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bandicoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Was toevallig gisteren in Antwerpen en aangezien er hier in de provincie Utrecht geen service point te vinden is ben ik daar maar ff langsgeweest. Daar vertelden ze me dat ze de nieuwe update over anderhalve week kregen. Gelukkig moet ik daar eind van de maand nog een keer zijn dus maar even afspraak maken dan. Telefoon moet zo'n 45 minuten aan de computer hangen zeiden ze.

PVOutput: VO18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
Ja dat kan wel kloppen...

Het is een aardig geavanceerd toestel en duurt daarom ook lang... het helpt wanneer je een back-up van je toestel hebt en zegt dat je toestel leeg geflasht mag worden. Dan gaat t iets sneller omdat ze dan niet de data hoeven op te slaan.

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnoldtwt
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 21:02
Raimon schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 17:07:
Ja dat kan wel kloppen...

Het is een aardig geavanceerd toestel en duurt daarom ook lang... het helpt wanneer je een back-up van je toestel hebt en zegt dat je toestel leeg geflasht mag worden. Dan gaat t iets sneller omdat ze dan niet de data hoeven op te slaan.
Hey Raimon,

Kan ik morgen dan ff bij je langskomen met mijn toestel voor de nieuwe software ?

Je zit toch in Winterswijk ?!

Grt, Arnold

NL - IT - RF - Marstek Venus E - Home Assistant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 17:34

Korakal

Up up up!

Raimon schreef op maandag 10 januari 2005 @ 15:28:
Ik zal m ook even in dat topic plaatsen..
Uhm, tja, je had 'm beter gewoon sowieso in [rml]Nokia 6230 [ deel 13][/rml] kunnen plaatsen, ik zie niet echt het nut van een los topic in.

Aangezien dat inmiddels is gebeurd gaat deze dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.