Ik heb zonet panda anti virus 2005 tit geuninstalleerd. Probleem hierbij was dat toen ik de laptop opnieuw opstarten, het opstarte heel traag ging (2 min kreeg ik het opstart scherm van win xp: welkom bij windows). Eens opgestart, gingen de gewone taken wel ( map open, film zien ( zonder geluid, want geluid is nadesinstallatie stuk gegaan). Maar de systeemtaken zoals een nieuwe internetverbinding instellen ( deze was verdwenen), apparaatbeheer open gaat allemaal super traag. En 15 min wachten om apparaat beheer te openen. ik ben dan eens naar de bios gaan kijken en daar staat een Pentium M aangegeven van 1400, en een front side bus van 600mhz... Nogal bizzar aangezien dat die normaal op 400 draaien. En dat kan je normaal niet eens instellen.. dus dat is vanzelf veranderd. ( echt bizzar )
Ik wil dat probleem nu oplossen door HD te formateren. Zou dat lukken? ( ik heb dat nog niet gedaan omdat ik alles wil backupen, maar heb hier geen HD liggen die groot genoeg is en de pc shop is op maandag geslote
)
Ik wil dat probleem nu oplossen door HD te formateren. Zou dat lukken? ( ik heb dat nog niet gedaan omdat ik alles wil backupen, maar heb hier geen HD liggen die groot genoeg is en de pc shop is op maandag geslote