Oke ik zit met het volgende probleem, ik heb een tijdje terug norton erop gezet maar de installatie ging verkeerd doordat de cd niet meer te lezen was. Het zal aan de erg oude brander gelegen hebben deze heeft vaker kuren maar de installatie kon je niet voorzetten of annuleren. No komt deze installatie steeds terug als je iets anders installeerd wat daardoor vaak niet lukt, je krijg dan de meest vreemde foutmeldingen, ook stikt het register nog van de Norton en Syamantec maar ik heb geen idee hoe ik dit eruit kan halen wat handmatig is onbegonnen werk.
het vreemde was ook dat je bij software niks terug kon vinden maar alles wel gedeelte opstarte en dus lekker het hele systeem in de war schopte
En als laatste, kom niet met Windows er ff opnieuw op want dat is onmogelijk, er staat hier software op waar ik niet zo snel weer aan kan komen dit in verband met erg dure licenties en om misbruik te voorkomen is het niet mogelijk deze cd's thuis te bewaren. En om alle extra gedownload plugins en extra software nog maar even buiten beschouwing te laten.
Iemand enig idee hoe ik hier waar af geraak want dit is echt een drama
En als laatste, kom niet met Windows er ff opnieuw op want dat is onmogelijk, er staat hier software op waar ik niet zo snel weer aan kan komen dit in verband met erg dure licenties en om misbruik te voorkomen is het niet mogelijk deze cd's thuis te bewaren. En om alle extra gedownload plugins en extra software nog maar even buiten beschouwing te laten.
Iemand enig idee hoe ik hier waar af geraak want dit is echt een drama