[IE] plugin oid om webpagina's af te drukken *

Pagina: 1
Acties:

• Th3Eagle
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-08 13:20
Hey,

ik ben op zoek naar een programma waarmee ik gemakkelijk webpagina's kan afdrukken zonder dat ik bv kop of voetteksten moet verwijderen. Ik kan helaas niks vinden in de search. Ik weet wel dat canon een programa hiervoor bij zijn nieuwe pixma printers levert maar deze is niet vrij te downloaden.

• Pakjebakmeel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-06 11:52
Interessant, hier ben ik ook wel eens naar op zoek geweest. :) Het irritante is altijd dat de webpagina van het papier afloopt :(

• Th3Eagle
Ja inderdaad, dat is precies wat ik bedoel.

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-08 17:40

leuk_he

1. Controleer de kabel!

In foxfire kun je gewoon in page setup, 2 tabje, de headers instellen (= leeg maken). i.e. loopt bij mij ook van de pagina's af.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Th3Eagle
ooh sorry vergat ik te zeggen, ik zoek natuurlijk het programmatje voor i.e.

Ben zelf geen firefox gebruiker, en de vraag was btw om eem programmatje dat ik de headers, etc gewoon mee kan printen op 1 pagina.

[ Voor 31% gewijzigd door Th3Eagle op 10-01-2005 14:06 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

IE: daar is - zeker op GoT - weinig "natuurlijks" aan ;)

Maar ik ben bang dat je AFAIK toch aan een losse applicatie (lees: andere browser) kom. Een plugin kan in principe wel maar ken ik iig. niet.

Of je moet zorgen dat de bouwers van de website "beter" werk doen.

edit: kleine titeledit om duidelijk te maken dat je een IE plugin zoek en geen (los) programma

[ Voor 16% gewijzigd door F_J_K op 10-01-2005 14:15 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Th3Eagle
Dankje voor de wijziging, maar als ik het zo lees doet firefox precies hetzelfde als ie bij printen dus ik hoop det er gewoon een programma voor bestaat, om nou special een canon printer te kopen :S
Pagina: 1