MP3's downloaden via http lukt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01-12 09:31
Ik zit hier op een campus netwerk en nu ben ik erachter gekomen dat ik geen MP3's kan downloaden via IE. Als ik op een link klik geeft hij de fout "Pagina kan niet worden weergegeven". Mensen buiten het netwerk kunnen de MP3('s) wel downloaden. Ook heb ik het geprobeerd met een download manager (DAP). Rechtsklikken en doel opslaan werkt ook niet.

Via FTP kan ik wel gewoon mp3's downloaden. Dus ik weet niet wat ze hebben ingesteld op de firewall, maar ik wil dit wel graag omzeilen. Het gaat ook niet over illegaal shit (voor ik dat gezeik krijg), maar gewoon samples van muziek op een aantal sites.
Is er een manier om de muziek te tunnelen of iets dergelijks naar een ftp? Of een manier om via een ftp programma de muziek te downloaden??
Of een andere oplossing?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Als je het nodig hebt, kan je gewoon naar de beheerders stappen, die zijn de beroertsten niet en hebben waarschijnlijk toch al aparte regels voor de eigen machines :+

Hoe dan ook kunnen we op GoT niet meehelpen aan het omzeilen van beveiligingen: zie ook Het algemeen beleid #security

Daarom sluit ik dit topic. Ga dus gewoon praten met de beheerders. Of pak een inbellijn als het echt nodig is en het je niet om de - voor de studie bedoelde - bandbreedte is te doen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door F_J_K op 10-01-2005 13:49 . Reden: beveilingen - beveiligingen ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.