Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

server voor UT

Pagina: 1
Acties:

• henk jansen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-06-2024
ik ben nog niet zo lang gek van het spelletje unreal tourn. maar hoe maak ik met de telefoon lijn een verbinding met een server om te spelen. als ik dit doe met de optie find internet games zie ik er heel wat maar welke is snel voor de telefoon verbinding. of is er een proggie om verbinding te maken met andere servers.

graag een beetje uitleg..

• Gallus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:32

Gallus

Cheesy

Ehm, je zorgt eerst gewoon dat je internet verbinding tot stand gebracht is. Dan start je UT en kies dan "find internet games" Dan verschijnen er allemaal servers(kan ff duren voordat ze er allemaal staan) en dan kies je een server met een zo laag mogelijke ping.

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

• henk jansen
thanx, dus het is possible met een 56k modempie.

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Ja, kan makkelijk. Er zijn genoeg spelers die aardig kunnen fraggen met zo'n 56k modem. Maar je hebt wel wat meer vertraging dan mensen met een lagere ping -> Kabel/ISDN/ADSL etc.

Verwijderd

Ik heb het "vroeger" ook wel es met 56k gedaan, ging best goed. Moet je wel snelle server zoeken zodat in ieder geval zou maximale banbreedte gebrukt wordt

• henk jansen
hoe lang duurt het ongeveer tot je kunt spelen want na een minuut is ie nog niet connected

Verwijderd

Dan is die zeker aan het downloaden? Of bezig met connecten. Als die het eerste doet, dan kan wel kloppen, dat duurt fucking lang met modem. Dan gaat ie al die custom skins/levels binnenhalen. Makkelijker is om even de bonuspack te downen van planetunreal ofzo. Downloaden vanaf een ut server gaat nogal sloom.

• henk jansen
nee hij is gewoon aan het connecten naar de server maar hij doet niet? waar kan dit aan liggen. mis ik nog een plugin ofzow?

Verwijderd

De laatste patch installeren. 436 is dat.
die is wel een beetje groot om te downloaden met je modem. De meeste server draaien namelijk op de laatste patch, vandaar.
ik ook toevallig: 213.51.116.22:7777

• henk jansen
hehe eindelijk een opmerking waar ik wat aan heb

effe proberen, en bedankt allemaal
Pagina: 1