Ik ben op zoek naar een goede doch betaalbare hostingprovider voor het hosten van een persoonlijke website. Het budget dat ik hier voor heb is ongeveer 50 euro. Het gaat om een persoonlijke website waarvoor een hoger budget niet inpasbaar is.
Voor dat dit topic direct op slot gaat geef ik hieronder de wensen en eisen neer. Hiernaast een overzicht van de stappen die ik zelf al heb ondernomen.
Via webhosters.nl en webselect.nl kwam ik terecht bij helderhosting.nl en 10eurohost.nl. Jullie raden het al, geen tot weinig ervaringen met deze hosters.
Nu weet ik dat goedkoop op dit gebied meestal duurkoop is, dwz minder uptime etc. De pagina die ik ga hosten is niet dermate belangrijk dat ik mij totaal geen downtime kan veroorloven, echter dit moet wel binnen de perken blijven.
De eisen die ik stel zijn:
Wie heeft ervaringen met een van deze hosters?
Hier de sites waar ik zelf naar heb gekeken, andere suggesties zijn natuurlijk welkom:
www.helderhosting.nl
www.10eurohost.nl
Alle hulp is welkom!
Voor dat dit topic direct op slot gaat geef ik hieronder de wensen en eisen neer. Hiernaast een overzicht van de stappen die ik zelf al heb ondernomen.
Via webhosters.nl en webselect.nl kwam ik terecht bij helderhosting.nl en 10eurohost.nl. Jullie raden het al, geen tot weinig ervaringen met deze hosters.
Nu weet ik dat goedkoop op dit gebied meestal duurkoop is, dwz minder uptime etc. De pagina die ik ga hosten is niet dermate belangrijk dat ik mij totaal geen downtime kan veroorloven, echter dit moet wel binnen de perken blijven.
De eisen die ik stel zijn:
- min 100MB ruimte
- aantal gigs dataverkeer (voor foto's)
- php ondersteuning
- mysql ondersteuning
- dns admin mogelijkheid (via control panel)
- ondersteuning bij problemen
- rond 50 euro per jaar (hoe minder hoe beter)
- liefst serverlokatie in nederland met snelle verbinding
Wie heeft ervaringen met een van deze hosters?
Hier de sites waar ik zelf naar heb gekeken, andere suggesties zijn natuurlijk welkom:
www.helderhosting.nl
www.10eurohost.nl
Alle hulp is welkom!
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum