nero

Pagina: 1
Acties:

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-04 23:39
hej beste mensen,
ik wil nero zo kunnen instellen dat ik cd's van meer dan 85 minuten kan branden met mijn plextor 12/10/32x. ik heb de nieuwste versie dus das geen probleem maar als ik bij de expert options overburnen aan zet en hem op 90 minuten of meer wil zettten zegt hij dat het een integer tussen 0 en 85 moet zijn wat betekend dat je nooit meer dan 85 minuten kan branden op 90 of zelfs 99 minuten cd's. :( welke optie moet ik aanpassen zodat dit wel werkt!! het is trouwens niet het enige programma wat heet niet doet...cdrwin/easy cd creator/ winoncd doen het ook niet en dat komt omdat die niet duidelijk ergens een overburn optie hebben....
kunnen jullie helpen??
Thenks

Thomas

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Verwijderd

Nieuwste versie al geprobeerd? Ik heb een Plex 8x4x32a en die kan wel gewoon 90 min fikken.

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-04 23:39
ja ik 5.038 das de nieuwste versie maar ik moet naast die overburn optie ook andere opties in/uit schakelen iets van de lengte van de karacters enzo ofzo??....want hij werkt zo echt niet.......
wat heb jij verdre voor instellingen en heb je hem op finalize cd staan???

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)