Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik zit met een heel vreemd probleem. Sinds gisteren heb ik in eens last met mijn Siemens C62. Eerst blokkeerden alle toetsen spontaan. Ik kon zelfs de telefoon niet meer uitdrukken (heb toen maar de batterij eruit gehaald) Later begon de telefoon constant uit te vallen en melde zich dan ook automatisch weer aan. Nog wat later stond mijn beeld ineens op de kop in het scherm 8)7 (dit is trouwens maar 1 x gebeurt, maar wel vrij irritant)

Wie weet wat hier de oorzaak van kan zijn? (defect in het toestel/batterij/virus) en hoe is dit op te lossen?

Bvd,

FCG

• iain
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-07-2017

iain

Full Flavor

Siemens staat bekend om z'n crappy firmware op mobiele telefoons... misschien dat het daar aan ligt... kijk of je even een mailtje kan sturen naar siemens. Als je nog garantie hebt, dan kan je terug gaan naar de winkel en zeggen dattie kapot is, of ze hem nog willen repareren... :)

I used to be an atheist, until I realised I was god.

Verwijderd

Topicstarter
Vreemd.. maar het zou ook is geen virus oid?

Je hoort tegenwoordig steeds vaker dat mobieltjes geteisterd worden door virussen

Verwijderd

Ik heb ook zo'n telefoon, en ik wordt gek van dat ding. Hij belt slecht, ik heb hele crappy ontvangst en heel vaak valt ie middenm in een gesprek zomaar ineens uit. Heel stom, want mijn ouwe nokia model "koelkast" (NSM-1NY) heeft prima bereik op plaatsen waar ik met mijn (hippe) C62 nul bereik heb.
Zelfs om te SMS-en moet ik soms helemaal uit het raam hangen.
Ik denk dat ik hem maar weg doe.

Verwijderd

Topicstarter
Kan dus weer een nieuw hoofdstuk aan worden toegevoegd :(

Telefoon is na het vorige probleem 5 weken ter reparatie aangeboden (onder druk). Het hele toetsenbord onderdeel van de telefoon is vervangen. Nu amper 2 maanden na de vervanging is mijn telefoon alweer kapot. De telefoon doet het totaal niet meer :?

Waarschuwing dus voor iedereen die dit crapy toestel wil kopen.. NIET doen!!

Siemens C62 :r

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-09 20:49

Underworld

+1 Inzichtvol

c62, is alijd al een kut toestel geweest...qua stuk gaan/reparaties e.d

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Pagina: 1