Ik heb al gegoogled, en zelfs op www.citrix.com zelf gezocht, maar ik kan het echt niet vinden:
De situatie is als volgt:
Op mijn stage (een school) zijn ze pas van internet provider verwisseld.
Vorige internet provider werkte via een proxy. De nieuwe provider niet.
Als je via een pc op de citrix server inlogt, kan je gewoon netjes internetten.
(citrix server --> windows 2000)
Probleem: Als je echt via een TC inlogt, heb je geen internet, want hij blijft zoeken naar die proxyserver, die er dus eigenlijk niet meer is.
Op de citrix server zelf is de proxy al uit de internet instellingen verwijderd.
Er wordt echter NIET via Group Policies gewerkt (ik heb er geen kunnen vinden daar) dus de internetinstellingen voor alle gebruikers in de group policies instellen, zit er dus helaas niet in.
In citrix zelf hebben we niet echt kunnen vinden waar we de proxy settings kunnen veranderen.
Weet iemand dus waar we deze kunnen vinden?
Alvast bedankt
De situatie is als volgt:
Op mijn stage (een school) zijn ze pas van internet provider verwisseld.
Vorige internet provider werkte via een proxy. De nieuwe provider niet.
Als je via een pc op de citrix server inlogt, kan je gewoon netjes internetten.
(citrix server --> windows 2000)
Probleem: Als je echt via een TC inlogt, heb je geen internet, want hij blijft zoeken naar die proxyserver, die er dus eigenlijk niet meer is.
Op de citrix server zelf is de proxy al uit de internet instellingen verwijderd.
Er wordt echter NIET via Group Policies gewerkt (ik heb er geen kunnen vinden daar) dus de internetinstellingen voor alle gebruikers in de group policies instellen, zit er dus helaas niet in.
In citrix zelf hebben we niet echt kunnen vinden waar we de proxy settings kunnen veranderen.
Weet iemand dus waar we deze kunnen vinden?
Alvast bedankt