Elke keer als ik Windows opstart, begint hij met Chkdsk en dan krijg ik de melding:
CHKDSK is verifying files (stage 1 of 3)...
File verification completed.
CHKDSK is verifying indexes (stage 2 of 3)...
Index verification completed.
CHKDSK is verifying security descriptors (stage 3 of 3)...
Security descriptor verification completed.
Correcting errors in the Master File Table (MFT) mirror...
CHKDSK is resetting recovery information...
Ik kom wel gewoon in windows en ik kan gewoon werken, ik merk dan niks vreemds. Ik heb al heel wat afgelezen en ben ook in de MS knowledge base geweest. En ben erachter gekomen dat drive C dirty is. "fsutil dirty query C:" geeft namelijk: "Volume - c: is Dirty".
Ik heb al "chkdsk c /r" gedaan, maar dan maakt hij iets, maar is hij nog steeds dirty en hou dezelfde problemen. Ik heb ook al een uitgebreide disktool diagnose van Seagate erdoor gehaald en die zegt dat het probleem bij het bestandssysteem zit en er niks mis is met de disk zelf. Ik heb NTFS btw...
CHKDSK is verifying files (stage 1 of 3)...
File verification completed.
CHKDSK is verifying indexes (stage 2 of 3)...
Index verification completed.
CHKDSK is verifying security descriptors (stage 3 of 3)...
Security descriptor verification completed.
Correcting errors in the Master File Table (MFT) mirror...
CHKDSK is resetting recovery information...
Ik kom wel gewoon in windows en ik kan gewoon werken, ik merk dan niks vreemds. Ik heb al heel wat afgelezen en ben ook in de MS knowledge base geweest. En ben erachter gekomen dat drive C dirty is. "fsutil dirty query C:" geeft namelijk: "Volume - c: is Dirty".
Ik heb al "chkdsk c /r" gedaan, maar dan maakt hij iets, maar is hij nog steeds dirty en hou dezelfde problemen. Ik heb ook al een uitgebreide disktool diagnose van Seagate erdoor gehaald en die zegt dat het probleem bij het bestandssysteem zit en er niks mis is met de disk zelf. Ik heb NTFS btw...
Thinkpad X220 Tablet | Canon 600D + Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM