piepende televisie

Pagina: 1
Acties:

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik heb de laatse tijd steeds vaker het probleem dat me tv veel harder, hoger en vooral ook langer piept dan anders. Meestal stopte het na enkele minuten wel maar nu blijft het maar doorgaan en het geluid is dus ook veel hoger en harder. Het is zelfs zo irritant dat ik soms de tv maar uitzet en beneden ga kijken. Ik heb een Panasonic TX 14B3TC van ongeveer 5 jaar oud.

Iemand die weet wat je hieraan kan doen? Liefts maak ik hem niet open heb er niet echt kaas van gegeten namelijk.

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

• Acheron
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:22

Acheron

updatepack.nl

Heb je nog garantie? Dan ermee terug naar de winkel. Ik kan zo ook niet ruiken wat er aan mankeert

[ Voor 67% gewijzigd door Acheron op 10-01-2005 01:29 ]

Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!

• Toet3r
  • Niet online
Geloof het niet. Ding is 5 jaar oud en waarschlijnlijk zat er maar 1 jaar garantie op maar zal het morgen nakijken

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-02 17:51
Na 5 jaar heb je geen garantie meer ;)
Maar toevallig hoorde ik dat laatst ook bij een huisgenootje, dat is een JVC breedbeeld. Is inderdaad mateloos irritant, alhoewel je er ook wel een beetje aan went, in het begin hoorde ik het wel. Maar ik hoor zo vaak achtergrond herrie dat ik er redelijk aan gewend ben.

• Horus
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-01 14:11
Heb ik ook al eens gehad schijnt te maken te hebben met stof dat zich in de tv heeft verzameld. (zorgt voor resonantie problemen) Een korte oplossing is een tik er tegenaan geven, maar is natuurlijk beter om hem even open te maken en schoon te zuigen (laat de tv eerst een dag uit staan). Valt te proberen lijkt me als je toch geen garantie meer hebt.

• Toet3r
  • Niet online
Horus schreef op maandag 10 januari 2005 @ 01:50:
Heb ik ook al eens gehad schijnt te maken te hebben met stof dat zich in de tv heeft verzameld. (zorgt voor resonantie problemen) Een korte oplossing is een tik er tegenaan geven, maar is natuurlijk beter om hem even open te maken en schoon te zuigen (laat de tv eerst een dag uit staan). Valt te proberen lijkt me als je toch geen garantie meer hebt.
vanwege de hoge spanning is dat toch die lang in de tv blijft hangen. moet dan ook de stekker eruit of is uit laten staan genoeg?

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-02 17:51
maaarten schreef op maandag 10 januari 2005 @ 02:02:
[...]

vanwege de hoge spanning is dat toch die lang in de tv blijft hangen. moet dan ook de stekker eruit of is uit laten staan genoeg?
Met de knop hard uitzetten heeft wel hetzelfde effect als de stekker eruit, dus dat is genoeg.
Maar om hem een beetje te manoeuvreren zal de stekker er toch uit moeten, dus doe dat dan ook meteen ;)

Ik zal dit trouwens ook aan huisgenootje doorgeven, mss kan ze er wat mee. Ik denk dat die terug naar de winkel gaat.

• Leon O.
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Leon O.

kijk eens hier en hier.
Pagina: 1