Geloof het niet. Ding is 5 jaar oud en waarschlijnlijk zat er maar 1 jaar garantie op maar zal het morgen nakijken
Na 5 jaar heb je geen garantie meer 
Maar toevallig hoorde ik dat laatst ook bij een huisgenootje, dat is een JVC breedbeeld. Is inderdaad mateloos irritant, alhoewel je er ook wel een beetje aan went, in het begin hoorde ik het wel. Maar ik hoor zo vaak achtergrond herrie dat ik er redelijk aan gewend ben.
Maar toevallig hoorde ik dat laatst ook bij een huisgenootje, dat is een JVC breedbeeld. Is inderdaad mateloos irritant, alhoewel je er ook wel een beetje aan went, in het begin hoorde ik het wel. Maar ik hoor zo vaak achtergrond herrie dat ik er redelijk aan gewend ben.
Heb ik ook al eens gehad schijnt te maken te hebben met stof dat zich in de tv heeft verzameld. (zorgt voor resonantie problemen) Een korte oplossing is een tik er tegenaan geven, maar is natuurlijk beter om hem even open te maken en schoon te zuigen (laat de tv eerst een dag uit staan). Valt te proberen lijkt me als je toch geen garantie meer hebt.
vanwege de hoge spanning is dat toch die lang in de tv blijft hangen. moet dan ook de stekker eruit of is uit laten staan genoeg?Horus schreef op maandag 10 januari 2005 @ 01:50:
Heb ik ook al eens gehad schijnt te maken te hebben met stof dat zich in de tv heeft verzameld. (zorgt voor resonantie problemen) Een korte oplossing is een tik er tegenaan geven, maar is natuurlijk beter om hem even open te maken en schoon te zuigen (laat de tv eerst een dag uit staan). Valt te proberen lijkt me als je toch geen garantie meer hebt.
Met de knop hard uitzetten heeft wel hetzelfde effect als de stekker eruit, dus dat is genoeg.maaarten schreef op maandag 10 januari 2005 @ 02:02:
[...]
vanwege de hoge spanning is dat toch die lang in de tv blijft hangen. moet dan ook de stekker eruit of is uit laten staan genoeg?
Maar om hem een beetje te manoeuvreren zal de stekker er toch uit moeten, dus doe dat dan ook meteen
Ik zal dit trouwens ook aan huisgenootje doorgeven, mss kan ze er wat mee. Ik denk dat die terug naar de winkel gaat.
Pagina: 1