Toon posts:

Opeens Mega Ping in Steam Games

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Ik heb een aantal dagen geleden HL2 bestelt via Steam. Counter-strike Source en HL2:DM gedownload en HL2. Na een tijdje ben ik het helemaal zat en wil ik weer een potje vertrouwd oud Counter-strike 1.6 spelen. Niks in mijn Favorits staan dus doe op All Servers. Maar opeens blijft mijn teller van servers rond de 500 Hangen. Ik wil connecten maar elke server heeft een ping van 2000 ( Not responding ). Mijn hele internet lag eruit. Een half uur later doet mijn internet het weer en ik probeer het nog eens. Weer het zelfde probleem. Ik weer wachten na een tijdje geprobeerd via History te connecten. Dat lukt, maar wat zie ik, ik heb een ping van 200, Ja het was een Nederlandse server en andere mensen geen last. Ik maar proberen om Counter-strike Source over internet te spelen maar precies het zelfde probleem. Ook bij HL2:DM. HL2 loopt nog perfect. Zelfs als ik een create server (LAN dus) heb ik een ping van 200<800. 3 Jaar geen last van gehad. Internet was normaal, Rates staan normaal, geen familieleden aan het downloaden, niks op de achtergrond aanstaan en nieuwste drivers helpen ook niet.
Ik had op de zelfde dag wel mijn router zo ingesteld dat we altijd verbonden zijn met internet (het is er een van Edimax), maar als ik hem op het oude instel heb ik nog het zelfde probleem.
Iemand oplossing?

Win XP
Download : 181.9 KByte/sec
Upload : 20.9 KByte/sec
Connection : 865.0 Conn/min
Ping test Nederland : 25.0 ms
AMD 64 3400+ ~2.4 ghz
1024 mb ram
Ati Radeon 9600 256 MB

Verwijderd

Topicstarter
Niemand? heb nog steeds last van :(