[muis] driver werkt niet op desktop wel in andere windows

Pagina: 1
Acties:

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:16
Heb hier winxp sp2 met een logitech muis (oud beestje met staart zonder wieltje) en driver versie 9.79. Het geval wil nu, dat de muis als de desktop "in focus" is om maar zo te zeggen - bijvoorbeeld door 1 keer op je background te klikken, het lijkt of de muisdriver dan niet werkt. Dat wil zeggen:
  • hij is traag
  • dubbelklik werkt niet
Klik ik daarna weer op een programma wat ik heb draaien (in de taskbar), dan werkt de muis weer op volle snelheid en werkt dubbelklik ook weer.
Heb al geprobeerd om de driver EM_EXEC.EXE te killen en weer op te starten, maar dat werkt niet. Bij een reboot werkt het tijdelijk goed, maar na een tijdje is de driver weer "stuk" Tevens wat andere mouseware versies geprobeerd.
Met google heb ik nog niet de juist searchterms kunnen bedenken voor dit probleem

Stay safe

• Master FX
Klein kickje

Stay safe

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:23

breinonline

Are you afraid to be known?

Wat voor aansluiting heeft je muis? PS/2 of nog ouder?

En wat bedoel je met dubbelklikken? Doe je dat met één druk op de knop via de software, of klik je gewoon twee keer snel achter elkaar?

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• Master FX
Het is wel gewoon een PS/2 muis. Deze om precies te zijn. (een logitech First Mouse)
Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com.tw/upload/product/000001/00000020/middlepic/First%20Mouse%203B.gif
En dubbelklik bedoel ik inderdaad via de driver (met een klik op de middelste knop)

Stay safe

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:23

breinonline

Are you afraid to be known?

Deinstalleer de Logitech software eens en probeer die van de concurrent. Ik dacht dat het met de intelllipoint software ook geen probleem was om dubbelklik aan een toets toe te wijzen.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• Master FX
Het werkt in ieder geval. Ik kijk et even aan. Eventueel bedankt voor de gouden tip! Bedankt voor de eventueel gouden tip

[ Voor 21% gewijzigd door Master FX op 11-01-2005 08:20 . Reden: Zie strikeout ]

Stay safe

Pagina: 1