Het PSUS4 Print Server compatibility list

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• cablepokerface
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-01 16:53
De reviews die op internet te vinden zijn over diverse printerservers leveren meestal hetzelfde resultaat op: De eigenaren zijn doorgaans tevreden met hun product en degene die over dat product niet tevreden zijn hebben hoofdzakelijk dezelfde klacht: printer compatibility.

Zelf heb ik behoorlijk oren naar een:

"Linksys PSUS4 Switch/Printserver 10/100 Mbps, USB printerpoort"

Echter gezocht op GoT & google voor een compatibility list; zonder resultaat.

Gebruikers melden dat zowel de print server fabrikant als de printer fabrikant geen compatibility kunnen garanderen en daardoor bestaat er ook geen eenduidige compabtilitylist. Linksys toont zich hierin zelfs erg lui en beweerd dat de PSUS4 "alle gangbare USB printers ondersteunt". Niet dus.

Zelf bezit ik een Canon i850 en wil natuurlijk zeker weten dat deze switch / print server van linksys netjes deze printer ondersteunt.

Gebruikers op Amazon.com wezen al op de volgende printers die niet worden ondersteunt:
* Dell Inkjet A9XX
* HP G85xi
* Lexmark X6135
* Lexmark 3150
* Cannon i860 printer (Color Bubble Jet Photo Printer)
* Brother HL-1440
* HP7350 Inkjets
* HP Photosmart 7550

Wel ondersteunde printers:
* Lexmark Z32
* Lexmark Z53
* HP 840C
* Deskjet 990C
* HP LJ 1012
* Samsung 1710
* Canon S800

Graag hier posten als je ervaring hebt met printer server compatibility! :)

(In het bijzonder over de PSUS4) _/-\o_

Verwijderd

Move PNS > OH

• cablepokerface
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-01 16:53
Tijd voor een mailtje naar LinkSys:
Dear Linksys,

I'm not sure if I should ask this in English or Dutch, so I'll pick English to be sure.

I'm very interested in your product; the LinkSys PSUS4 print server with 4 port 10/100 mb switch and basically the only thing stopping me from buying it is the doubt on many forums about printer compatibility. So far, I was unable to discover if my Canon i850 printer would work on your device, it isn't mentioned anywhere, including your site.

Please tell me if there is some sort of compatibility list for the PSUS4 and if so, if the i850 is on it.

Thank you,
De volgende dag gelijk antwoord!

(thumbs up, want dat is ongewoon voor bedrijven, ik had een mailtje gestuurd naar Philips laatst over de aanschaf van een meubel voor een 82cm breedbeeld en nog geen antwoord te bekennen in 2 weken, blijbaar kunnen sommige bedrijven zich deze arrogantie veroorloven.)
Geachte Linksys klant,

Hartelijk dank dat u kontakt heeft opgenomen met Linksys Technische Ondersteuning.

Alleen Canon weet of de Canon i850 in een netwerk werkt ongeacht op welke printserver deze is aangesloten. Het moet dus geen host-based printer zijn.

Voor verdere vragen kunt u ons bereiken op nummer 02-627-7077 (Belgik) of 0900-5465797 (Nederland), of u kunt uw e-mail bericht adresseren aan Support.be@linksys.com (Belgik) of Support.nl@linksys.com (Nederland) zodat wij u verder van dienst kunnen zijn.
Dan maar een mailtje naar Canon ...