De reviews die op internet te vinden zijn over diverse printerservers leveren meestal hetzelfde resultaat op: De eigenaren zijn doorgaans tevreden met hun product en degene die over dat product niet tevreden zijn hebben hoofdzakelijk dezelfde klacht: printer compatibility.
Zelf heb ik behoorlijk oren naar een:
"Linksys PSUS4 Switch/Printserver 10/100 Mbps, USB printerpoort"
Echter gezocht op GoT & google voor een compatibility list; zonder resultaat.
Gebruikers melden dat zowel de print server fabrikant als de printer fabrikant geen compatibility kunnen garanderen en daardoor bestaat er ook geen eenduidige compabtilitylist. Linksys toont zich hierin zelfs erg lui en beweerd dat de PSUS4 "alle gangbare USB printers ondersteunt". Niet dus.
Zelf bezit ik een Canon i850 en wil natuurlijk zeker weten dat deze switch / print server van linksys netjes deze printer ondersteunt.
Gebruikers op Amazon.com wezen al op de volgende printers die niet worden ondersteunt:
* Dell Inkjet A9XX
* HP G85xi
* Lexmark X6135
* Lexmark 3150
* Cannon i860 printer (Color Bubble Jet Photo Printer)
* Brother HL-1440
* HP7350 Inkjets
* HP Photosmart 7550
Wel ondersteunde printers:
* Lexmark Z32
* Lexmark Z53
* HP 840C
* Deskjet 990C
* HP LJ 1012
* Samsung 1710
* Canon S800
Graag hier posten als je ervaring hebt met printer server compatibility!
(In het bijzonder over de PSUS4)
Zelf heb ik behoorlijk oren naar een:
"Linksys PSUS4 Switch/Printserver 10/100 Mbps, USB printerpoort"
Echter gezocht op GoT & google voor een compatibility list; zonder resultaat.
Gebruikers melden dat zowel de print server fabrikant als de printer fabrikant geen compatibility kunnen garanderen en daardoor bestaat er ook geen eenduidige compabtilitylist. Linksys toont zich hierin zelfs erg lui en beweerd dat de PSUS4 "alle gangbare USB printers ondersteunt". Niet dus.
Zelf bezit ik een Canon i850 en wil natuurlijk zeker weten dat deze switch / print server van linksys netjes deze printer ondersteunt.
Gebruikers op Amazon.com wezen al op de volgende printers die niet worden ondersteunt:
* Dell Inkjet A9XX
* HP G85xi
* Lexmark X6135
* Lexmark 3150
* Cannon i860 printer (Color Bubble Jet Photo Printer)
* Brother HL-1440
* HP7350 Inkjets
* HP Photosmart 7550
Wel ondersteunde printers:
* Lexmark Z32
* Lexmark Z53
* HP 840C
* Deskjet 990C
* HP LJ 1012
* Samsung 1710
* Canon S800
Graag hier posten als je ervaring hebt met printer server compatibility!
(In het bijzonder over de PSUS4)