Toon posts:

Foutmelding nv4_disp

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wie kan mij helpen?

als k een spel opstart dan kan ik mah een minuutje spelen en dan wordt hij eruitgeknalt vervolgens krijg ik een blauw scherm en daar staat dat het gaat om de foutmelding nv4_disp. Nu heb k vervolgens al de nieuwste direct x geinstalleerd, de nieuwste nvidea drivers en al van via die 4.36 update en heb mijn cpu ook al weer terug gezet op 2800, de pc wordt ook niet te warm dus daar ligt het ook niej aan wie kan mij helpen met dit probleem

Alvast bedankt :)

Systeem

Windows XP + SP2
AMD Athlon 2800+ @t 3000+
KT6V-LSR
512 md ddr pc 2700
Maxtor 60 gig 7200rpm 2mb cache
Maxtor 40 gig 7200rpm 2mb cache
Geforce FX 5200 128mb

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-08 12:07
Al eens geprobeert je videokaart drivers echt volledige te verwijderen? Dus ook compleet het register opschonen? Op Guru3D kun je o.a. Detonator R.I.P. en Detonator Destroyer vinden. Hiermee zou je de driver volledig van je systeem moeten kunnen verwijderen. Daarna zou je nog eens opnieuw de laatste drivers van de nvidia site volgens het boekje kunnen installeren :)
Heb je ook al eens de boel teruggeklocked en getest met memtest voor de zekerheid?

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-08 21:42

w0w

Welke versie van je videokaart drivers heb je geinstalleerd?

Verwijderd

Topicstarter
ja ik heb de boel al eens teruggeclockt en zoŽn memtest gedaan en alles was in orde k weet zo niet

en ik weet zo niet welke versie van de drivers ik heb geinstalleerd. Ik heb ze gewoon van de nvideasite afgehaald

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2005 10:06 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik ben er weer eens mee aan de slag gegaan heb nu de drivers verwijderd met het tooltje en daarna van de site van nvidia de drivers gedownload en nog niks hij knalt hem er nog steeds uit.

nu las ik op een ander topic dat het aan de via chipset lag en die heb ik nu ook verwijderd mah nog steeds knalt hij hem eruit

wie kan me helpen :'(

• Tyranium
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Tyranium

Ero-sennin

Heb je de goede via chipset drivers wel weer geinstalleerd nadat je ze verwijderd had?

• thebigbozz
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09-2025

thebigbozz

Unusual as Usual

lees even dit topic door [rml][ Probleem] nv4_disp BSOD[/rml]

Verwijderd

Topicstarter
neej ik heb niet meer die via chipset drivers geinstalleerd want in een ander topic stond dat daardoor juist het probleem ontstond

• w0w

w0w

Pff... anders zeg je gewoon ff welke drivers je installeert? Voor hetzelfde geld zijn het drivers uit het jaar 0...
En de VIA chipset drivers zijn wel degelijk noodzakelijk, wil je nog een beetje kunnen gamen.

Verwijderd

Topicstarter
driverversie 66.93 dusj

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2005 21:28 ]

• w0w

w0w

Andere videokaart al geprobeerd?

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-07 15:22