Toon posts:

Help hij wil echt niet aan!

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus het volgende probleem: een tijdje geleden dacht ik laat ik weer eens op mijn geliefde PC gaan, ging ie niet meer aan. Dus ik probeerde het volgende: stekker eruit, 24 uur wachten, stekker erin, powerknop indrukken. Niks dus. Nou ja, bijna niks. De power-led ging een fractie van een seconde branden, daarna was alles weer uit. Misschien een probleem met mijn voeding? Ik een andere goed-werkende voeding erin doen, alles aangesloten. Hetzelfde probleem. Misschien was mn powerknopje dan niet meer helemaal 100%.Vervolgens heb ik alle onderdelen eruit gehaald. Mn moederbord op tafel gelegd. Voeding aangesloten, ook op het lichtnet. Ik maakte sluiting tussen de 2 pinnetjes van de powerknop, en nou zag ik dat mn CPU-ventilatortje heel even draaide, net zolang als het ledje brandde. Vervolgens doet hij dus helemaal niks. Weet iemand misschien wat ik hieraan kan doen? Ik hoop het, alvast hartstikke bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Post eens de specs van deze PC :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Kortsluiting of tijd voor nieuwe voeding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prisselada
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-06-2024
Ik heb t zelfde gehad met de PC van mn zusje... Alles werkte perfect, tijdje in de opslag moeten parkeren (paar weken) en toen geprobeerd aan te zetten. Dood. Exact hetzelfde als wat jij nu dus hebt. Alles eruit gehaald (stap voor stap) en bij de hard-disk kwam ie weer tot leven. Later een nieuwe (lees: andere) HD erin gezet, Windows erop enzo en weer hetzelfde probleem. Na wat schoonmaakwerk (was ook nodig) en nog 1 keer alles stap voor stap installeren enzo werkt ie nu perfect. Na al die tijd nog geen idee wat er aan de hand was, maar hij doet t nu. En die harde schijf ? Die scheen toch goed te werken. Niet erg veel zinnige info, maar hopelijk gaat t bij jou straks net zo ;)

if you're gonna be dumb you gotta be though

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:07

Dentheman

Zie signature

Heb ik ook gehad, als je 'm aanzet denk je soms YES hij doet het! en na een miniscuul secondetje is het alweer stil, bij mij was het m'n mobo

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Specs PC voor duidelijkheid:

Processor: Intel Pentium 4 @ 2,4GHZ
RAM: 768 MB
HD: Maxtor 120 GB
GeForce4 MX 460 @ 64 MB
Verder wat USB poorten , LAN poorten enz enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Megamind schreef op zondag 09 januari 2005 @ 21:03:
Kortsluiting of tijd voor nieuwe voeding :)
Nee het ligt niet aan de voeding ik heb al een andere geprobeerd die 100% zeker goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
*Kick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:56
Zoals iedereen al zegt heb je waarschijnlijk kortsluiting, probeer met alleen de videokaart, harde schijf en 1 reepje geheugen op te starten. Als dat werkt langzaam aan meer toevoegen totdat het niet meer werkt. En dan weet je wat er mis is.

btw. Er bestaat een edit-knop en kicken in 45 minuten is not done. (net als drie berichten van de zelfde user achter elkaar.) Kicken doe je hier pas na 24 uur.

Wie het laatst lacht is traag van begrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-08 01:28

Ray

Hee dit is toevallig. Ik had vandaag precies hetzelfde. Pc een week afgesloten geweest ivm schilderwerk. Vandaaag alles weer op de plek. Power aan en direct uit. Nog een keer proberen en zelde. Alle kabels er uit / weer erin en daarna werkte hij wel. erg vreemd. Geen logische verklaring voor maar misschien helpt het je door toch gewoon wat dingen opnieuw te verbinden. Ik heb hem daarna nog een keer of 4 afgesloten, en even uit laten staan, nu werkt het gelukkig weer prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
En een kickje terug.

Je bent nieuw op GoT, dus je bent misschien niet op de hoogte van onze richtlijnen mbt het reageren en het openen van een topic hier op GoT. Zo willen we graag meer informatie in een topicstart zien, we willen graag dat je zelf het forum afzoekt en zo dingen zelf uitprobeert. Het is niet de bedoeling dat je verwacht dat we hier binnen 3 kwartier een oplossing hebben voor jouw probleem.

Ik raad je aan eerst eens rustig Algemene gedragsregels (Netiquette) door te nemen. Dan kan je op zoek gaan naar de hangen & opstarten troubleshooter (die je dan vast en zeker wel kan vinden), die je voor iedere stap genoeg informatie geeft om aan de slag te kunnen. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.