Harde schijf onverklaarbaar vol

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133887

Topicstarter
Vorige week heb ik mijn laptop volledig geformateerd en vervolgens al mijn programma's opnieuw geinstalleerd. O.a. windows xp, microsoft office, en nog wat andere programma's

Als ik met de verkenner de grote van de mappen "windows" en "program files" bekijken dan bedraagt dit bij elkaar niet meer dan 3.5 GB, toch geeft de computer aan dat mijn schijf al 10 GB vol zit. Ik kan dit alleen niet terug vinden.

Hoe komt dit en wat kan ik er aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-07 10:12
Hoe groot is je Documents and Settings map incl alle hidden files en folders :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Kijk eens voor de gein in "System Volume information" :P
Daar staat denk ikwel een gig of 2 :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eghie
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

eghie

Spoken words!

Probeer eens het programma Treesize Pro. Hiermee kun je precies zien wat er veel ruimte inneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-07 18:56
System restore misschien? Maar goed, is wel errug veel verschil, tussen 3.5 en 10GB..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:46

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Kijk eens met het programma Space Monger, Dan krijg je een grafisch overzicht van welke bestanden hoeveel schijfruimte innemen.

Dat stond trouwens ook in de FAQ: OM FAQ / Beleid

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133887

Topicstarter
Bedankt voor de informatie zover.

Een groot deel van de gebruikte ruimte bleek de prullenbak te zijn die door norton beveiligd word.

Daarnaast staat er (gevonden met spacemonger) een bestand op mijn schijf pagefile.sys dit bestand is 800 mb wat is dit en kan ik dit verwijdren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Anoniem: 133887 schreef op zondag 09 januari 2005 @ 21:17:
Bedankt voor de informatie zover.

Een groot deel van de gebruikte ruimte bleek de prullenbak te zijn die door norton beveiligd word.

Daarnaast staat er (gevonden met spacemonger) een bestand op mijn schijf pagefile.sys dit bestand is 800 mb wat is dit en kan ik dit verwijdren
Dit is je virtuele geheugen. Dit zou ik niet verwijderen :X

De groote kun je aanpassen in Eigenschappen deze computer => 3e tabblad en dan virtuel memory :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elektronicanet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-07 09:40

Elektronicanet

Leds do it!

... en daar zou ik ook afblijven :)
Zet bij je norton instellingen die prullenbak protectie maar 's uit :D

Nederlander in België

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-07 21:51

CaDje

Framedrops for life

ik heb al eens gehad dat m'n pc aangaf dat ik nog 10 gig vrij had terwijl ik maar 1 gig werkelijk vrij had. Toen m'n disk gescant en het probleem was verholpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:15
Je vraag staat gewoon duidelijk in de OM FAQ / Beleid beschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dus :)

Aangezien je hier nieuw bent, wil ik je vragen om de [faq]registratirevoorwaarden[/] nogmaals aandachtig te doornemen. Dit is namelijk niet de manier om van GoT gebruik te maken namelijk. Hier wordt van je verwacht dat je inzet toont, over inzicht en researchvermogen beschikt en gebruik kan maken van de naslagwerken dat het Internet rijk is, zoals de FAQ van het probleem-gerelateerde GoT-subforum :) Dat zie ik helaas geen van allen bij jou terug.

[ Voor 98% gewijzigd door BalusC op 10-01-2005 06:45 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.