Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Hm, handig 
Overigens, wat is nou het "correcte" gedrag bij zoiets? Volgens mij doet IE het goed, right? Want sja, comment eindigt pas bij een -->..
Overigens zou dit meer een reden zijn om die extra RML-tags es meer prioriteit te geven zodat mods geen HTML meer nodig hebben dan dat je zo'n PEBKAC-probleem een workaround moet geven..
Overigens, wat is nou het "correcte" gedrag bij zoiets? Volgens mij doet IE het goed, right? Want sja, comment eindigt pas bij een -->..
Overigens zou dit meer een reden zijn om die extra RML-tags es meer prioriteit te geven zodat mods geen HTML meer nodig hebben dan dat je zo'n PEBKAC-probleem een workaround moet geven..
[ Voor 41% gewijzigd door Osiris op 09-01-2005 20:00 ]
Ja, dan kun je wel op elke HTML fout gaan controleren, als je als HTML wilt misbruiken zorg dan in ieder geval dat je het correct doet lijkt mij.
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
In de topic index staat <!-- en bovenaan het topic staat <!-
Volgens mij dat een parser alarm slaat als zo'n tag niet uiterlijk aan het einde van de post gesloten is.Osiris schreef op zondag 09 januari 2005 @ 19:59:
Hm, handig
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Hier in Firefox 1.0 staan overal 2 streepjes hoor?TheBorg schreef op zondag 09 januari 2005 @ 20:00:
In de topic index staat <!-- en bovenaan het topic staat <!-
Correct is om een unterminated tag te negerenOsiris schreef op zondag 09 januari 2005 @ 19:59:
Hm, handig
IE ziet echter alles als 'tag soup' en parset dus element voor element, waardoor dit ook 'correct gedrag' is. Je kunt alleen by extreem goed geformatteerde meuk als browser bepalen of het wel of niet goed terminated is. Eigenlijk hebben ze allebei dus een beetje gelijk
Hier in Opera en IE ook.Osiris schreef op zondag 09 januari 2005 @ 20:01:
[...]
Hier in Firefox 1.0 staan overal 2 streepjes hoor?
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
met het rode titelfont plakken de streepjes aan elkaar waardoor het er eentje lijkt. Als je goed kijkt zie je dat het er 2 zijn.
Inderdaad.HunterPro schreef op zondag 09 januari 2005 @ 20:06:
met het rode titelfont plakken de streepjes aan elkaar waardoor het er eentje lijkt. Als je goed kijkt zie je dat het er 2 zijn.
tsja, niet echt een bug dus...
Intentionally left blank
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()