Toon posts:

probleem met installatie breakthrough: plaats diskette 1*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
als ik breakthrough probeer te installeren vraagt ie na 52% :" plaats diskette 1 met bestand 24248768" heb ik nog nooit gehad heb al register gecleand maar helpt niet

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Er mist dus een bestand op de CD, kijk eens of er krassen of vuil oid op te CD zitten. Ga anders eens terug naar de winkel en probeer even de CD's te ruilen.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Verwijderd

Topicstarter
kheb hem nog zo lang geleden nie geinstalleerd en toen zei ie niks en nu gaat ie nie, zijn er andere voorstellen

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Neem Spielerij - Eerste Hulp Bij Problemen en Spielerij - Problemen & Vragen FAQ eens heel goed door om erachter te komen wat wij verlangen van onze users voordat ze hier een topic openen. Het is hier geen helpdesk :z

Het is de bedoeling dat je eerst zelf iets probeert om je problemen op te lossen. Dus zoek eens op google of een andere zoekmachine naar deze 'foutmelding'. Bedenk eens alternatieve installeermethodes om tot een oplossing te komen. Probeer mogelijke defecten (cd-rom/dvd-rom speler/cd-rom) één voor één uit te sluiten door deze te testen en te controleren op krassen etc.

[edit]
Zo te zien bestaat Breakthrough maar uit 1 cd. Is het niet zo dat je de originele MOH:AA cd er in moet stoppen?

[ Voor 9% gewijzigd door Crash op 09-01-2005 18:59 ]

Verwijderd

Topicstarter
neen, maar het zou wel kunnen dat het door een kras komt
als ik em test met nero zegt ie nogtans dat er geen damaged files zijn