Toon posts:

[MMORPG] Gate To Heavens

Pagina: 1
Acties:
  • 173 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
:? Wat is het?

Zoals de makers zelf al zeggen hebben ze geprobeerd een soort gratis Lineage II te maken. Dit slaat niet zozeer op de races & classes (die zijn nl. niet hetzelfde) maar op de gameplay: die komt namelijk erg overeen met die van Lineage II. Ook de menu's etc. zien er erg Lineage-achtig uit.

Hij is Open Beta, en omdat de beta met Kerst pas is begonnen verwacht ik dat het nog wel een tijd gratis blijft.

:? Wat zijn de races / classes?
  • Occult Knight (mannelijk)
    He is born with ordinary ability, but grows to be the leader of the celestial world through consistent inference to wisdom and mental training. He shows higher skills in swordsmanship as he trains more, and this is resulted from the combination of his noble mind and various mysterious divinations. This swordsmanship involves wisdom and spiritual power, hence draws victory from the battles with powerful specters without large sword or physical strength.
  • Windy Explorer (vrouwelijk)
    They are always symbolized by the spirit of wind that shows rapid changes. They always seek for something new, and live with positive and cheerful mind. Their facial expression always presents vivid and solid energy, and they make all surrounding people happy as well. They put agility as the platform of their ability as force of wind is their mastery, and uses items that controls air current freely. Some of them who are highly talented create lightning and thunder, and also creation and control storms.
  • Vital Spiritor (mannelijk)
    They have high capacity of life, as they are the spirits of life. They also show special ability of transforming into various living things. These mysterious divinations and transformation ability derived from the force of earth naturally gave them the name of ‘nymph of life.’ The training for them initiates with the mind to regard life as a precious thing and is organized with difficult obstacles, but these hermits, who shows magnificent power when the training reaches its extreme.
  • Water Spiritor (vrouwelijk)
    There is one mysterious river called ‘Aura’ in the celestial world. It extracts mystic energy that inspires vitality to all things, and contains important substance that is used for creating Arth Crystal, the energy extract source. The water nymphs control Gen attribute for water, which show high capability of realizing perfect harmony at all situations. They do not get excited easily, marinating self-possession showing the ability to understand the situation.
:? Heb je wat screenshots?

Ja hoor. Laat je niet misleiden door de screenshots, het spel is volledig Engels.

Afbeeldingslocatie: http://www.mmorpg.com/images/screenshots/112004/2351.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mmorpg.com/images/screenshots/112004/2346.jpg

:? Draait dit wel op mijn pc?

Hier zijn de systeemeisen:
Minimum
• Browser : Internet Explorer 5.5 or above
• CPU : P3 766Mhz or Above
• 32MB Video Card & Sound Card

:? Waar kan ik het downloaden?

http://gth.e-games.com.my/

Tip: download van de FileFront mirror, hun eigen servers zijn ERG traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Leuk van dit spel is ook, dat de classes eigenlijk 'multi-class' zijn. In andere MMORPGs is het vaak zo dat je óf knight, óf magician bent. Maar in GTH ben je gewoon beide!
Een Knight kan met een toverstaf omgaan en een Magician met een zwaard als hij dat zou willen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-10 20:36

Flapmo

and back is gigi!

Of dat leuk is moet je dan zelf maar weten :). Ik persoonlijk vind een beetje van alles hetzelfde als alles van niets :). Geef mij maar de klassen, ik wil dat je keuzes moet maken en geen halfbakken vechtende magier, die bestaan niet.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryonist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-12-2024

Cryonist

- Something clever -

Alle servers van de officiele site zijn ongelooflijk traag. En de FileFront mirror licht plat. Heeft iemand al mirrors gevonden?

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
GoUdViS schreef op maandag 10 januari 2005 @ 17:42:
Alle servers van de officiele site zijn ongelooflijk traag. En de FileFront mirror licht plat. Heeft iemand al mirrors gevonden?
Hmm, die FileFront mirror doet het gewoon hoor. :) Server #2 in ieder geval wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryonist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-12-2024

Cryonist

- Something clever -

Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 17:54:
[...]

Hmm, die FileFront mirror doet het gewoon hoor. :) Server #2 in ieder geval wel.
Ja klopt, die link naar FileFront werkte even niet. Maar de filefront server zijn niet veel sneller dan de gewone :(. Gisteravond maar aan laten staan, heb 3 kwartier geleden geinstalleerd en sindsdien is die nog bezig met updaten. Hij zit nu op 1/3 :)

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltb
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-10 18:39
Ik heb gister het spel geinstalleerd, en ik moet zeggen dat het een leuke game is. Zijn er nog meer gotters die dit spel spelen? :7
InGame naam : SunFlamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

een stagiaire wees mij vanmiddag op de link. als dit echt op lineage lijkt zal ik et zeker vaker spelen.

is dit nu nog in beta, of is dit inmiddels gratis.

ben nu de client ant dlen.

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net geinstalleerd en bij opstarten meteen een error msgs van hackshield :|

heb geen idee wat er mankeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MUSTIS schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 23:09:
is dit nu nog in beta, of is dit inmiddels gratis.
Compleet gratis nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:47

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Wat rondgespeeld, maar vind het eigenlijk niet zoveel aan. De bedoeling is niet duidelijk, en de manier van bewegen is nogal omslachtig. Als je bv. spellen als WoW en Anarchy Online gewend bent, dan is dit nogal zwaar onderontwikkeld. Grafisch is het ook niet erg netjes afgewerkd, en de text is niet netjes wordwrapped in sommige gebieden. Het is ook een beetje teveel hetzelfde uitziend, als ik op karakter looks zou moeten afgaan, kon ik niemand uit elkaar houden.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Trinsec schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 15:16:
Wat rondgespeeld, maar vind het eigenlijk niet zoveel aan. De bedoeling is niet duidelijk, en de manier van bewegen is nogal omslachtig. Als je bv. spellen als WoW en Anarchy Online gewend bent, dan is dit nogal zwaar onderontwikkeld. Grafisch is het ook niet erg netjes afgewerkd, en de text is niet netjes wordwrapped in sommige gebieden. Het is ook een beetje teveel hetzelfde uitziend, als ik op karakter looks zou moeten afgaan, kon ik niemand uit elkaar houden.
De dingen die je opnoemt zijn typisch voor gratis MMORPGS. Als je wat beters wilt zit je al snel met betaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 08:07:

De dingen die je opnoemt zijn typisch voor gratis MMORPGS. Als je wat beters wilt zit je al snel met betaling.
Nee hoor, er zijn leukere gratis mmo's.
Dit is nog wel het meest onorgineelste van allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:47

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 08:07:
[...]

Valt mee..

Anarchy Online kan je gratis spelen (tenzij je de expansies erbij gaat nemen).
ROSE Online is ook al wat leuker/logischer/minder bagger dan GTH.
En simpele 2D MMO's hebben ook niet die slechte text-wrap van GTH, alhoewel er plenty gratis tussen zitten.

Mijns inziens mogen ze wel GTH veel beter gaan maken. :)

Zoek zelf persoonlijk een MMO met meer verhaal in, lijkt wel of alle MMO allemaal vechtenvechtenvechten is, en levelen.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 08:20:
Nee hoor, er zijn leukere gratis mmo's.
Dit is nog wel het meest onorgineelste van allemaal.
Er zijn idd leukere mmo's, maar deze is niet bedoeld als origineel. GTH is bedoeld als gratis kloon van Lineage II.

@Trinsec:
- Anarchy Online is maar voor 1 jaar gratis
- ROSE Online is open beta, dat is iets heel anders dan gratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

heb nog ergens een overzichtje liggen van enkele morpgs:

http://www.onrpg.com/ftopic27172.html