Hoi, binnenkort heb ik een iMac met daarop natuurlijk iMovie. Momenteel heb ik een PC met Windows Movie Maker. Maar welk programma is nu beter?
in ieder geval is het pc platform met Windows Movie maker 2 aan een serieuze inhaalrace begonnen. Vroeger gold altijd: video editing = mac.. maar das voorbij.. Ik denk wel dat Imovie nog altijd iets gebruiksvriendelijekr is. Maar ze ontlopen elkaar weinig. Ik zou eht gewoon zelf uit proberen welk je eht meeste bevalt...
Dat lijkt me een hele interessante vraag. Maar met een zo korte topicstart zal dat niet echt gaan lopen. Ik stel voor dat je even een nieuw topic start en alvast de discussie start met jouw ervaringen met move maker, eventueel samen met wat je al weet over imovie. Geef ook even aan wat 'beter' is. Wat fantastisch is voor een beginner is niets voor een pro, en andersom.
Met alvast een disucssiestart en evt. je eigen eisen kan het een interessante discussie worden terwijl het op de manier zoals je het nu stelt een welles nietes iets wordt en daar heeft niemand wat aan
Daarom sluit ik deze, maar ik zou het leuk vinden als je een ieuw topic start met bovenstaande in je achterhoofd
Met alvast een disucssiestart en evt. je eigen eisen kan het een interessante discussie worden terwijl het op de manier zoals je het nu stelt een welles nietes iets wordt en daar heeft niemand wat aan
Daarom sluit ik deze, maar ik zou het leuk vinden als je een ieuw topic start met bovenstaande in je achterhoofd
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.
![]()