Toon posts:

[iTunes] Uninstallen lukt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Aloha,

ik heb een irritant probleempje met iTunes. Ik had onlangs wat problemen met de iPod software (kon niet updaten door SP 2) en ik heb alles na veel gesakker toch kunnen oplossen. Mijn iPod is nu geüpdatet, maar iTunes wil niet werken, ik krijg deze foutmelding:

"iTunes cannot run because some of its required files are missing. Please reinstall iTunes."

Geen probleem dacht ik, ik uninstall em wel. Echter, bij software klikte ik op iTunes, maar hij wilde niet uninstallen. Het proces begon, maar stopte al na een paar seconden.

Concreet: ik zit met een versie van iTunes (4.7) die niet opstart en zich ook niet laat uninstallen. Nu had ik graag geweten of er een alternatieve manier bestaat om een programma veilig uit je program files te krijgen. Ik dacht eraan om in de registry iedere key die met iTunes te maken had te verwijderen, maar dit is waarschijnlijk niet de beste methode.
Ik wil gewoon iTunes herinstalleren, want dat lukt nu ook niet. Ik krijg de foutmelding dat er al een andere versie is geïnstalleerd en dat ik naar Software moet. Zo zit ik in een irritante cirkel :'(
Hopelijk kunnen jullie helpen :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2005 18:11 ]

• Choxo
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-11-2023

Choxo

n\o/ne

Kun je niet een een nieuwe setup file downloaden en die daarover installeren?
Of heb ik de startpost niet goed genoeg gelezen?

×××

Verwijderd

Topicstarter
Choxo schreef op zondag 09 januari 2005 @ 18:15:
Kun je niet een een nieuwe setup file downloaden en die daarover installeren?
Of heb ik de startpost niet goed genoeg gelezen?
"Ik wil gewoon iTunes herinstalleren, want dat lukt nu ook niet. Ik krijg de foutmelding dat er al een andere versie is geïnstalleerd en dat ik naar Software moet."

Yep, ik had dus die 4.7 install weer geprobeerd, maar lukte dus niet...

• PelicanPete
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-03-2023
GEwoon de files verwijderen, koppelingen verwijderen, en dan in het register op zoek gaan naar "itunes", en die vermeldingen verwijderen? dan zul je het meeste toch wel weg hebben veronderstel ik...

Verwijderd

Topicstarter
Ja, het is me nu uiteindelijk gelukt... Heb het register leeggehaald en bestanden verwijderd. In het control panel had ik nog wat links staan, maar die heb ik dan maar verwijderd met een specifiek progje...
Nu staat 4.7 er weer op, alles is weer in orde. Bedankt voor jullie hulp! :7