.NET SDK wil niet downloaden

Pagina: 1
Acties:

• Koeniepoenie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-11-2025
Hallo allemaal,

Ik wilde vandaag C# Builder downloaden om eens wat te gaan prutsen met C#, maar daarvoor moest ik eerst enkele dingen geinstalleerd hebben, zo ook het .NET SDK v1.1. Nu stond er netjes een link naar waar ik die kan downloaden, dus ik begin de download.

Het is 106 mB groot ongeveer, maar na ongeveer 4 mb te hebben gedownload begint mijn computer te zeuren dat de LAN-verbinding is verbroken. Er staat dan dat er een van de netwerkkabels niet is aangesloten, terwijl dat volstrekte onzin is, want ik kan nog wel gewoon internetsites opvragen e.d.

Echter stokt de download dan wel, het lijkt wel of mijn computer niet wilt dat ik dat bestand binnenhaal... Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand hoe ik dit kan omzeilen/oplossen?

Het is btw alleen bij dit bestand, verder gaan alle downloads (zowel met FF als IE) gewoon goed..

Parse error: syntax error, unexpected GOT_USER in https://gathering.tweakers.net on line 1337

Verwijderd

Lanverbinding die verbroken wordt door een download. Zo erg onwaarschijnlijk zijn.

Kijk eens in configuratiescherm welke verbindingen er allemaal staan. Kan zijn dat IE gebruik maakte van andere verbinding (VPN bv.) voor de download en die tussentijds onderbroken wordt.

Waar haal de download vandaan? Lukt het met firefox ook niet?

En lees de draad voor je blaat staat in je sig... maar posts je info voordat je vraagt is ook handig!

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2005 17:35 ]

• Koeniepoenie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-11-2025
Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2005 @ 17:34:
Lanverbinding die verbroken wordt door een download. Zo erg onwaarschijnlijk zijn.

Kijk eens in configuratiescherm welke verbindingen er allemaal staan. Kan zijn dat IE gebruik maakte van andere verbinding (VPN bv.) voor de download en die tussentijds onderbroken wordt.

Waar haal de download vandaan? Lukt het met firefox ook niet?
Er staan 2 verbindingen open, de LAN en een 1394 (netwerk?) verbinding. En ik vond het ook zeer vreemd dat hij alleen loopt te zeuren bij die download, ik heb hem vanzelfsprekend vaker geprobeerd te downloaden, maar steeds krijg ik dit..
En lees de draad voor je blaat staat in je sig... maar posts je info voordat je vraagt is ook handig!
O-)

Parse error: syntax error, unexpected GOT_USER in https://gathering.tweakers.net on line 1337