Heb pas mijn computer helemaal opnieuw geinstalleerd. Als ik muziek wil afspelen loopt de computer vast (mp3 of WMA). Voor de rest geen problemen. Weet iemand waar dit aan ligt?
1: welke mediaplayer
2: al de nieuwste vesie van een mediaplayer geprobeerd?
3: codec packs gedownload???
2: al de nieuwste vesie van een mediaplayer geprobeerd?
3: codec packs gedownload???
Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon)
In welk programma heb je dit? Of gebeurd dit in elk programma dat je geprobeerd hebt?
Verder kan je misschien andere drivers installeren voor je soundcard of misschien andere codecs.
Verder kan je misschien andere drivers installeren voor je soundcard of misschien andere codecs.
[ Voor 8% gewijzigd door _the_crow_ op 09-01-2005 15:25 ]
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
Heb Windows XP helemaal geupdate. Heb dus Windows Media Player 10.
Heb nog geen codecs gedownload. Iemand een suggestie voor een goede? Heb het probleem met de nieuwste Winamp en met Windows Media Player 10. Heb er ook een nieuw moederbord in zitten met onboard geluidskaart... Zou goed moeten zijn lijkt me...
Heb nog geen codecs gedownload. Iemand een suggestie voor een goede? Heb het probleem met de nieuwste Winamp en met Windows Media Player 10. Heb er ook een nieuw moederbord in zitten met onboard geluidskaart... Zou goed moeten zijn lijkt me...
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2005 15:32 ]
Ik gebruik zelf K-lite Codec pack (weet niet welke versie, staat wel in de software updates). maar de nieuwste drivers van je onboard sound bij je mobo fabrikant downloaden kan geen kwaad hoor.
Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon)