Toon posts:

vpu cooler vervangen hoe??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb mezelf helemaal scheel gezocht op de got search en google ( not always your friend)
maar kan niks vinden van andtwoorden die betrekking hebben op het verwijderen van je oude koellichaam van je grafische kaart, ben bang dat ik mijn hagel nieuwe x800xt naar de eeuwige jachtvelden help door wat verkeerd te doen, ook wil ik een nieuwe koeler op mn oude 9600pro atlantis van sapphire gewoon voor de looks, maar hoe krijg ik da ***** ding eraf zonder mn kaart te mollen..

De moderator zal dit wel een onzinnige en lompe vraag vinden, maarja niet iedereen weet alles.

Alvast sorry mod, maarja 500€ voor een kaart gooi k niet graag in het putje.

HELP>??

• tiesum
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-03 19:19
De pinnetjes waarmee je koellichaam op de kaart zitten kun je aan de achterkant van je kaart waarschijnlijk samen knijpen. Het koellichaam springt er dan meestal zo vanaf. Mocht hij niet meteen losspringen kan dit komen doordat de koelpasta wat kleeft. Maak deze een beetje warm door het koellichaam met een fohn te verwarmen. Pas wel op dat je geen al te lompe tang neem en de kaart beschadigt. Eerst bestuderen. Dan doen. Begin met je 9600.

• El Snorro
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-07 15:29
tiesum schreef op zondag 09 januari 2005 @ 15:14:
De pinnetjes waarmee je koellichaam op de kaart zitten kun je aan de achterkant van je kaart waarschijnlijk samen knijpen. Het koellichaam springt er dan meestal zo vanaf. Mocht hij niet meteen losspringen kan dit komen doordat de koelpasta wat kleeft. Maak deze een beetje warm door het koellichaam met een fohn te verwarmen. Pas wel op dat je geen al te lompe tang neem en de kaart beschadigt. Eerst bestuderen. Dan doen. Begin met je 9600.
Bij een x800xt moet men gewoon een zeer klein schroevendraaiertje hebben, dus niet met push/pull pinnetjes

E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0

Verwijderd

Topicstarter
ik ga het eerst een proberen bij mijn 9600 daar zitten wel van die rare plastic dingetjes op, die zijn dus gemakkelijk te verwijderen begrijp ik , heeft nog iemand nogmeer bruikbare informatie, plaatjes of een tutorial ofzo :D zou heel handig zijn.

bedankt :)