Toon posts:

Monschau in de Eifel

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Vanmorgen ff naar de Eifel gereden en het plaatsje Monschau aangedaan, een zeer fotogeniek dorpje midden in de bossen.
Zie mijn website het album "Monschau".

Edit: let niet op het gastenboek want ik ben het slachtoffer van trollen op dit moment :r

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2005 15:07 ]

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

en waar precies is die website dan te vinden?

:D
hier I presume? http://members.home.nl/rogersfotosite/frame.htm

[ Voor 39% gewijzigd door kamstra op 09-01-2005 15:11 ]

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• Johnvh
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-02 13:05
Zeer toffe foto's!
Monschau is een schitterend plaatsje, en dat blijkt ook maar weer eens uit je foto's :)

• Micha
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Deze link is wat makkelijker denk ik ;)
http://members.home.nl/ochtend/ochtend8/index.html

Kun je niet gewoon de foto's hier plaatsen en er een shocase van maken ofzow?

Verwijderd

Topicstarter
MicDis schreef op zondag 09 januari 2005 @ 16:51:
Deze link is wat makkelijker denk ik ;)
http://members.home.nl/ochtend/ochtend8/index.html

Kun je niet gewoon de foto's hier plaatsen en er een shocase van maken ofzow?
Ik vind mijn foto's hier niet goed tot hun recht komen sinds de grote gelimiteerd is.

• koraks
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2005 @ 17:14:
[...]

Ik vind mijn foto's hier niet goed tot hun recht komen sinds de grote gelimiteerd is.
Helemaal mee eens. Ik post op GoT ook geen foto's meer omdat ik geen zin heb om ze nóg een keer allemaal te gaan verkleinen zodat ze in de nieuwe layout passen.

Verwijderd

Topicstarter
Steeds weer verkleinen geeft die lelijke Jpeg vervormingen.
Mijn mening is dat foto's van 600x450 of 800x600 pixels best kunnen mits niet groter dan 200kb.

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:30

Zoefff

❤ 

Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2005 @ 17:14:
[...]

Dat vind ik wel weer een beetje overdreven hoor. Je foto's zijn allemaal 600 pixels breed, 25 pixeltjes meer dan er hier in een showcase is toegestaan. Dat doet echt geen afbreuk aan de foto hoor. Bovendien kan je ze gewoon laten linken naar een grote versie.

Het komt mij erg spammerig over dit.

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-01 15:36

Spockz

Live and Let Live

dan verklein je toch lekker vanaf et origineel?

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-02 06:39
ik zie geen fotos in de topicstart?

nou jah, hier het linkje van DPZ waar wel zijn fotos in de topicstart staan: http://www.dutchphotozone.com/viewtopic.php?t=14096

zijn in ieder geval mooie pics. Jammer van die hijskraan op de 1e, verstoort een beetje het beeld van een vredig daldorpje

[ Voor 21% gewijzigd door Silent Thunder op 09-01-2005 18:19 ]

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:31

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Monschau is inderdaad een leuk plaatsje. Ik heb er in de zomer ook langs getoured op weg naar de eerste bestemming van mijn vakantie.

Ik vind de witbalans niet helemaal optimaal, het neigt teveel naar blauw (behalve de vierde op DPZ die warmere kleuren heeft). De Witbalans handmatig op bewolkt of daglicht wil wel eens helpen. De volgende keer zou je misschien eens kunnen proberen om wat meer het detail op te zoeken. Die Duitsers maken er een sport van om hun huizen met zoveel mogelijk frutsels te behangen. Dat kan leuke onderwerpen voor een foto opleveren. Vergezichten hebben op een bewolkte winterdag zonder sneeuw al snel zo'n droevig sfeerbeeld.

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:19

Reinier

\o/

Mooie foto's hoor maar zet de omschrijving van je album in de title van het preview fotootje, en niet in de alt :) Ben het wel met Femme eens, de foto's zijn allemaal nogal blauwig.

Verwijderd

Leuke foto's.

Grappig ik zie mijn tante dr huis. Op monschau1 zie je een groepje van 4 dennebomen en links daarvan het laatste huis. En op monschau3 zie je het huis ook in de verte links.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Dit is niet de manier om foto's te tonen in FG :) Er moeten foto's gepost worden in de topicstart, niet een link ergens naartoe: dat is niet de bedoeling ;)

Neemt niet weg dat het je natuurlijk toegestaan is een herkansing te doen in een nieuw topic :) Neem dan ook even Fotografie Policy door aangaande het posten van foto's, al dan niet in showcase-vorm.

[ Voor 22% gewijzigd door Remy op 09-01-2005 22:09 ]

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.