Ik weet dat dit probleem al veel vaker is langs gekomen maar ik heb nog geen oplossing kunnen vinden in de search ed. en ik wil erg graag van dit probleem af.
Windows XP SP2 build 2600
Norton Internet Security 2005
DirectX 9.0c
Je systeem?
ASUS A7v333
AMD Athlon 1800+
512 MB DDR
Maxtor 80GB 8MB 7200RPM
WD Caviar 40GB 2MB 7200RPM (dump schijf)
Geforce 4 Ti4200 64MB (geclocked of niet, maakt niet uit)
Creative SB Audigy LS (probleem deed zich ook voor bij oude on-board kaart, C-Media)
DirectX 9.0c
Wat heb je reeds gedaan?
Gefragmenteerd
Diverse anti-spyware programmas gedraaid
Nieuwe drivers geinstalleerd voor mobo en vga
Games ge-reinstalled
Met welke games heb je dit?
True Crime: Streets of LA
Unreal Engine Games (AA:SF, UT2k3)
LOTR:BFME
Half Life 2
Battlefield 1942
Andere problemen buiten games?
Ik las in een ander topic dat er ook gevraagd werd door iemand die wilde helpen of cd's branden o hoge snelheid ook problemen geeft. Het antwoord is ja, als ik SVCD's op hoge snelheid brand dan stottert die film in mn DVD speler net zo regelmatig als de games op mn computer lijkt het. Ik heb dit nog niet heel uitgebreid getest maar op lage snelheid branden wil wel helpen volgens mij.
Wat merk je precies in die games dan?
Om de paar minuten, ik schat tussen de 3 en 10, gaat de framerate enorm omlaag, het word een langzame slideshow als het ware. Het geluid schiet in een loop (doet me denken aan een vastloper zoals dat in Win95 vroeger vaak gebeurde) en de controls werken nog wel, na 10 - 30 seconden is het over en is de Framerate weer optimaal. Voor zover ik weet gebeurt dit niet op dezelfde plekken in maps van games, zelfde effecten ed. het is random denk ik.
Sinds wanneer heb je dan last van deze problemen?
Toen ik een tijd terug een nieuwe HD had gekocht ging mn pc niet zo lekker meer werken dus had ik de boel maar geherinstalleerd, sinds de herinstallatie (dus niet de nieuwe HD denk ik) is dit probleem er.
Als ik nog kan helpen met het omschrijven vraag het dan!
DirectX 9.0c
Je systeem?
ASUS A7v333
AMD Athlon 1800+
512 MB DDR
Maxtor 80GB 8MB 7200RPM
WD Caviar 40GB 2MB 7200RPM (dump schijf)
Geforce 4 Ti4200 64MB (geclocked of niet, maakt niet uit)
Creative SB Audigy LS (probleem deed zich ook voor bij oude on-board kaart, C-Media)
DirectX 9.0c
Wat heb je reeds gedaan?
Gefragmenteerd
Diverse anti-spyware programmas gedraaid
Nieuwe drivers geinstalleerd voor mobo en vga
Games ge-reinstalled
Met welke games heb je dit?
True Crime: Streets of LA
Unreal Engine Games (AA:SF, UT2k3)
LOTR:BFME
Half Life 2
Battlefield 1942
Andere problemen buiten games?
Ik las in een ander topic dat er ook gevraagd werd door iemand die wilde helpen of cd's branden o hoge snelheid ook problemen geeft. Het antwoord is ja, als ik SVCD's op hoge snelheid brand dan stottert die film in mn DVD speler net zo regelmatig als de games op mn computer lijkt het. Ik heb dit nog niet heel uitgebreid getest maar op lage snelheid branden wil wel helpen volgens mij.
Wat merk je precies in die games dan?
Om de paar minuten, ik schat tussen de 3 en 10, gaat de framerate enorm omlaag, het word een langzame slideshow als het ware. Het geluid schiet in een loop (doet me denken aan een vastloper zoals dat in Win95 vroeger vaak gebeurde) en de controls werken nog wel, na 10 - 30 seconden is het over en is de Framerate weer optimaal. Voor zover ik weet gebeurt dit niet op dezelfde plekken in maps van games, zelfde effecten ed. het is random denk ik.
Sinds wanneer heb je dan last van deze problemen?
Toen ik een tijd terug een nieuwe HD had gekocht ging mn pc niet zo lekker meer werken dus had ik de boel maar geherinstalleerd, sinds de herinstallatie (dus niet de nieuwe HD denk ik) is dit probleem er.
Als ik nog kan helpen met het omschrijven vraag het dan!