Ik heb een Leadtek ti4400.
Op dit moment is die kaart het meest lawaai makende ding in mijn systeem.
Verder hangen er allemaal papst en zalman coolers in.
Echter is deze kaart na jaren van intensief gebruik aan het opraken.
Eigenlijk moet ik gewoon een nieuwe hebben, maar goed.
De kaart doet het verder nog prima met zijn enorme heatsink erop.
Er zitten naast het heatsink nog twee fans op deze kaart, die maken enorme herrie.
ik heb leadtek hierover al gemailed en die claimen dat het niet mogelijk is de fans te vervangen.
Right...
Ze wilden me ook niet melden welk type erop zit.
Weet iemand hier dat toevallig en hoe ik ze het beste kan vervangen?
Heb zelf geen soldeerbout o.i.d. maak kan wel door iemand de stekkertjes van het draadje laten overzetten op een eventueel nieuwe fan. Die uiteraard zo stil mogelijk moet zijn.
Deze kaart koelen met alleen 1 of geen fans lijkt mij geen goed idee gezien het feit dat ie nogal eens warm kan aanlopen na een paar uur intensief gebruik.
Wie kan mij verder helpen?
Op dit moment is die kaart het meest lawaai makende ding in mijn systeem.
Verder hangen er allemaal papst en zalman coolers in.
Echter is deze kaart na jaren van intensief gebruik aan het opraken.
Eigenlijk moet ik gewoon een nieuwe hebben, maar goed.
De kaart doet het verder nog prima met zijn enorme heatsink erop.
Er zitten naast het heatsink nog twee fans op deze kaart, die maken enorme herrie.
ik heb leadtek hierover al gemailed en die claimen dat het niet mogelijk is de fans te vervangen.
Right...
Ze wilden me ook niet melden welk type erop zit.
Weet iemand hier dat toevallig en hoe ik ze het beste kan vervangen?
Heb zelf geen soldeerbout o.i.d. maak kan wel door iemand de stekkertjes van het draadje laten overzetten op een eventueel nieuwe fan. Die uiteraard zo stil mogelijk moet zijn.
Deze kaart koelen met alleen 1 of geen fans lijkt mij geen goed idee gezien het feit dat ie nogal eens warm kan aanlopen na een paar uur intensief gebruik.
Wie kan mij verder helpen?