Toon posts:

Geheugen zit 100% vol

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een windows 98 bak en die heeft constant 100% van het geheugen in gebruik.

Hoe kun je in Windows 98 zien hoeveel geheugen welk programma gebruikt?
Ik heb al verscheidene programma's geprobeerd, alleen kun je het dan niet per programma zien.

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:23

UTM

Windows Taakbeheer :)

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:37
Mooi toch dat hij 100% vol zit :P Dan gebruik je het nog eens..

Maargoed, probeer eens te kijken met Everest ofzo want de Windows taakbeheer stelt niets voor..

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 12:02

Nietzman

Woei!

Windows 98 he? Voor zover ik me kan herinneren heeft de 9.x serie nooit zo'n uitgebreide taskmanager gehad.

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-06 11:13

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Hoeveel geheugen heb je dan, als je weining hebt (zeg 64 / 128 mb) dan zou dat zo maar kunnen dat het veel gebruikt wordt :)

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb maar 64 mb... maar dat is zat voor windows 98... het heeft altijd gewerkt er zit dus alleen een programma op dat heel veel geheugen gebruikt

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Je kan met Process Explorer (downloadlink onderaan de pagina) van SysInternals bekijken hoeveel geheugen elk process inneemt. Het is vergelijkbaar met TaakBeheer van bijv WinXP en geeft een goed overzicht. :)

[ Voor 7% gewijzigd door _the_crow_ op 09-01-2005 14:46 ]

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Verwijderd

Mja, ik ben zo dom geweest om mijn FreeRAM programma te gaan gebruiken toen ik Half-life 2: Deatmatch ging spelen, kreeg plots 60 graden als computertemperatuur. Algoed draaide er niet veel in Windows of ik kost dag zeggen tegen mijn CPU ;(
Pagina: 1