ik heb laatst gezien dat iemand bestande deelde via de GEDEELDE DOCUMENTEN map dat een computer uit Den Haag in de gedeelde documenten kon kijken van een computer in boskoop. Weet iemand hoe dit moet?
Heeft in ieder geval niets met SA te maken. Om welk OS gaat het hier; en wat heb je zelf al geprobeerd? Is het niet gewoon een VPN waarmee dit bereikt is? Of heeft iemand wellicht gewoon netbios over het Internet aangezet?
SA > WOS
SA > WOS
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Gewoon een vpn maken waarvoor een paar howtos zijn te vinden in Windows Operating Systems - Howto's and Guides
Of anders inderdaad het hele zaakje openzetten via internet. Maar dat wil je uitveiligheidsoogpunt denk ik niet
Wij tweakers doen enig onderzoek voordat we een topic openen. Lees nog eens goed FAQ - Network Troubleshooting door, daar staat ook veel info in
Wat is het OS dat je gaat gebruiken? Dan kunnen we dit nog even aan de titel toevoegen, zoals ook in Windows Operating Systems - Policy staat beschreven
Of anders inderdaad het hele zaakje openzetten via internet. Maar dat wil je uitveiligheidsoogpunt denk ik niet
Wij tweakers doen enig onderzoek voordat we een topic openen. Lees nog eens goed FAQ - Network Troubleshooting door, daar staat ook veel info in
[ Voor 13% gewijzigd door sanfranjake op 09-01-2005 13:28 ]