Toon posts:

[flash] weet echt niet meer wat ik moet doen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wordt helemaal gek gemaakt door dit programma.

het zit zo:
ik moet voor een klant een website maken. Het intro zou zo moeten zijn dat je een foto ziet van een meisje met een pistool, gericht op het midden van de lens (zie het filmpje). het zou dan moeten inzoomen en dan moet er de tekst verschijnen "i shot her..." . als ik echter met een motion tween inzoom, krijg ik in flash zelf precies wat ik wil, maar als ik het dan export, krijg ik een heeeel raar einde :S:S:S ik heb het 4 keer opnieuw geprobeerd en het blijft zo raar doen. het is het enige wat ik nog moet doen voor de site. ik snap er echt niks van; ik heb dit zo vaak gedaan en dan was het geen probleem :S:S:S

heel raar filmpje

edit: whoops, wil een mod dit verplaatsen naar webdesign en graphics???? _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2005 12:29 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

SA > WG

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:33
Wat is er nou zo raar aan het einde? Dat de tekst niet zichtbaar is ofzo? Ik vind het heel "raar" omschreven wat er nou zo "raar" aan is.

Als het gaat over de tekst die niet zichtbaar is, controleer even of het een static text invoer is ipv dynamic.

Verwijderd

Topicstarter
het rare is dat hij aan het einde opeens een heel donker beeld geeft wat totaal niet de foto meer is. opeens is het een donkerder beeld dan het hoort te zijn

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:33
Dat kan ik echt niet zien zonder bron van dat filmpje. Kunnen de eigenschappen van het plaatje zijn, kan een foute layer zijn, kan van alles zijn. Het meest opvallende vind ik de lijnen die er nog in zitten.

Als je de fla op internet zet denk ik dat mensen er iets sneller op kunnen komen als nu een beetje in de ronte te gaan gissen. (en zin om alle flash decompilers/reverse enginering tools te downloaden heb ik ook niet)

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-05 10:26

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

probeer eens minder ver in te zoomen,

en kan je fla ook ergens online?

Stoer; Marduq

Pagina: 1