Toon posts:

Netwerk vraagjuh

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of dit het goede forum ervoor is, maar ik heb de volgende vraagjes.

Ik heb een aantal computers (WIN + MAC) en nou zou ik graag willendat ik op elk scherm wat ik heb, kan kiezen dmv een hotkey welke computer ik wil zien. Als dit mogelijk is, hoe moet ik dit tot stand brengen dan?

En nog een vraagje, ik heb nu 2 monitoren voor een computer, maar hoe zou ik dit kunnen uitbreiden naar 3 en dat het dan ook echt werkt, dat de middelste monitor de eerste is en de rechtse monior de 2e en de linkse monitor de derde. Ik gebruik nu voor 2 monitonen het programma ultramon. Maar nou zoek ik dus eigenlijk ene programmaatje wat 3 monitoren aankan, of als het met ultramon kan hoe ik dat moet doen.

Alvast bedankt.

• -Nexus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-05 02:08

-Nexus

|1.25GHz G4 Powerbook|

Sorry ik probeer je vraag te begrijpen... bedoel je zoiets?
Afbeeldingslocatie: http://www.scancom.ltd.uk/images/split-526lg.jpg

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:28

Super_ik

haklust!

windows doet zonder problemen 3 schermen, prop er gewoon een pci kaartje bij, matrox ofzo.
dan sleep je in de windows settings t derde scherm gewoon naar links en heb je van zelf 3-1-2
ultramon heb je hiervoor helemaal nog nie nodig.

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

Verwijderd

Topicstarter
Ik kreeg over msn ook al te horen dat m'n vraag niet echt duidelijk is. Maar wat ik wil is dat ik laat ik een voorbeeld noemen. 3 computers heb staan. Met op alle drie een beeldscherm. Nu wil ik dat als ik ergens op druk, of een code invoer dat ik op bijv. monitor 2, computer drie zie. Nu zullen jullie wel zeggen remote desktop, maar dat vind ik minder, ik heb bij Radio538 eens gezien dat ze gewoon control + alt + f1 ofzo indrukten en toen een andere pc kregen op het scherm:)

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-05 15:31
Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2005 @ 12:41:
Ik kreeg over msn ook al te horen dat m'n vraag niet echt duidelijk is. Maar wat ik wil is dat ik laat ik een voorbeeld noemen. 3 computers heb staan. Met op alle drie een beeldscherm. Nu wil ik dat als ik ergens op druk, of een code invoer dat ik op bijv. monitor 2, computer drie zie. Nu zullen jullie wel zeggen remote desktop, maar dat vind ik minder, ik heb bij Radio538 eens gezien dat ze gewoon control + alt + f1 ofzo indrukten en toen een andere pc kregen op het scherm:)
Hun hebben een kvm switch, dan kan je simpelweg met alt-1/2/3 een scherm kiezen. Maar dat is bedoeld voor meerdere schermen op 1 pc. Niet voor wat jij wilt.

Wat jij wilt moet volgens mij wel met remote desktop o.i.d.

Verwijderd

Topicstarter
Allemaal hartstikke bedankt, ik kom er wel uit zo.

Nou vroeg ik mij nog iets af:p Weet een van jullie een site waar je alles kan vinden over servers, dus van hardware tot software en de accesoires etc.??

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:08
Dit hoort absoluut niet in PNS thuis.

Vraag 1: Kijk eens naar een KVM-switch. Meerdere PC's dmv hotkeys via een monitor / muis & keybord beheren. Is overigens prima te vinden met google.

Vraag 2: Pak de zoekfunctie erbij. Basisinfo :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.