Wijziging facturatie demon internet

Pagina: 1
Acties:

• KnuCha
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-02 09:03
een aantal dagen geleden kreeg ik een mailtje van demon internet over het feit dat ze wijzigingen zouden aanbrengen in de facturatie van mijn account

Dit was het mailtje dat ik heb ontvangen :

Geachte klant,

Middels dit bericht informeren wij u over een belangrijke wijziging in
de facturatie van uw account. Vanaf 1 februari 2005 zal Demon de
producten en diensten die per maand gefactureerd worden vooraf in
rekening brengen in plaats van achteraf zoals dat nu het geval is.

Als gevolg van deze wijziging zullen in de maand februari eenmalig
twee maandbedragen in één keer in rekening worden gebracht. Dit zal
gebeuren bij het eerste factuurmoment na 31 januari. Daarna zal
de facturatie weer normaal verlopen. Meer informatie over de wijziging
kunt u terugvinden op www.demon.nl/facturatie

Demon wil overigens benadrukken dat overige specificaties en
voorwaarden niet zullen wijzigen.

Onze excuses voor het eventuele ongemak.

Met vriendelijke groet,
Demon Customer Service

Ik vind het erg vervelend dat ik nu in februari dus 2x65 euro moet ophoesten omdat hun, hun zaakjes niet op orde hebben tevens vraag ik me af wat er met het extra maandbedrag gebeurd wat ik nu betaal. is het nu zo dat als je in de toekomst opzegt je niet meer voor die maand hoeft te betalen ? (je betaalt namelijk vooruit)

Ik heb hier afgelopen vrijdag al over gebeld maar kon er geen duidelijk antwoord op krijgen.
ook vind ik het zo dat ze wel wat rekening konden houden met mensen die het niet zo breed hebben en die dus problemen hebben om dat bedrag dubbel te betalen.

Ik zou graag willen weten wat andere demon gebruikers hiervan vinden.

• Tweeke
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
sedatje schreef op zondag 09 januari 2005 @ 11:30:

Ik vind het erg vervelend dat ik nu in februari dus 2x65 euro moet ophoesten omdat hun, hun zaakjes niet op orde hebben tevens vraag ik me af wat er met het extra maandbedrag gebeurd wat ik nu betaal. is het nu zo dat als je in de toekomst opzegt je niet meer voor die maand hoeft te betalen ? (je betaalt namelijk vooruit)

Ik heb hier afgelopen vrijdag al over gebeld maar kon er geen duidelijk antwoord op krijgen.
ook vind ik het zo dat ze wel wat rekening konden houden met mensen die het niet zo breed hebben en die dus problemen hebben om dat bedrag dubbel te betalen.

Ik zou graag willen weten wat andere demon gebruikers hiervan vinden.
Tussen opzeggen en daadwerkelijk afgesloten worden zit altijd nog een tijdje, dus in de praktijk betaal je nog voor de periode tussen opzegging en daadwerkelijke afsluiting.
En die opmerking over mensen 'die het niet zo breed' hebben vind ik compleet misplaatst, je betaalt immers geen cent meer. Dan zorg je maar dat je die 65 euro die je normaalgesproken ook moest betalen even vasthoudt (en niet tussendoor uitgeeft). :)

Verder had dit wellicht beter in Ervaringen Demon DSL-Express #15 gepost kunnen worden.

The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. George B. Shaw

• OgWok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-02 08:08

OgWok

U.N.C.L.E.

Ja, ik heb ook Demon (Metro) en vind het niet super, dat je nu voorruit gaat betalen.
Betaal nu € 39 en dat gaat per 1 feb. 2005 naar € 29.

Het is een manier van extra geld genereren, maar dat kan je maar 1 keer doen. De PTT heeft dat een tijd geleden ook ingevoerd met het abonnementsgeld dacht ik.
Veel kan je er niet aan doen, tenzij je een behoorlijke groep gelijkgestemden bij elkaar krijgt en een aktie start, zodat ze er op terugkomen.

Zelf ben ik zeer goed te spreken over Demon en daar is veel voor te zeggen, dus ik vind het niet zo'n punt. Overigens denk ik niet dat mensen met een kleine beurs een abo van € 65 nemen/hebben.

MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....

• KnuCha
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-02 09:03
Tweeke schreef op zondag 09 januari 2005 @ 11:39:
[...]
Tussen opzeggen en daadwerkelijk afgesloten worden zit altijd nog een tijdje, dus in de praktijk betaal je nog voor de periode tussen opzegging en daadwerkelijke afsluiting.
En die opmerking over mensen 'die het niet zo breed' hebben vind ik compleet misplaatst, je betaalt immers geen cent meer. Dan zorg je maar dat je die 65 euro die je normaalgesproken ook moest betalen even vasthoudt (en niet tussendoor uitgeeft). :)

Verder had dit wellicht beter in Ervaringen Demon DSL-Express #15 gepost kunnen worden.
Je zegt het wel zo makkelijk maar als je per maand je kosten hebt en daar 65 euro voor het internet in reserveerd en dan in een keer 130 euro moet betalen dan kom ik toch 65 euro te kort hoor. en dan kan ik niet zeggen ik hou wel 65 euro apart want die komen pas bij het volgende salaris wat 2 weken later komt.

daar gaat het mij om (het zal wel loslopen in mijn geval maar niet iedereen kan op hulp rekenen van anderen)

Edit.
Ik ben ook erg tevreden met demon maar ik vind dit soort acties gewoon wat minder van ze.
en wat jij zegt OgWok is natuurlijk niet van toepassing omdat ik 65 euro voor mijn internet kan betalen wil niet zeggen dat ik het breed heb maar gewoon andere prioriteiten heb zoals minder uitgaan etc.

[ Voor 13% gewijzigd door KnuCha op 09-01-2005 11:49 ]

• Tweeke
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
sedatje schreef op zondag 09 januari 2005 @ 11:47:
[...]

Je zegt het wel zo makkelijk maar als je per maand je kosten hebt en daar 65 euro voor het internet in reserveerd en dan in een keer 130 euro moet betalen dan kom ik toch 65 euro te kort hoor. en dan kan ik niet zeggen ik hou wel 65 euro apart want die komen pas bij het volgende salaris wat 2 weken later komt.
Je hebt gelijk. Je moet nu inderdaad in 1 keer een behoorlijk bedrag ophoesten. Tja, je komt er wel overheen zeg je zelf ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Tweeke op 09-01-2005 11:55 ]

The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. George B. Shaw

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-02 20:20
En als je echt een probleem hebt het op te hoesten bel je ze even, of je een kort betalingsregelingetje kan treffen.

No production networks were harmed during this posting

Pagina: 1