Toon posts:

[The Chronicles of Riddick] Ook op niet-SSE CPUs? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De Director's Cut dus (past niet in titel :P)

Ik zie bij de minimum systeemeisen staan:

* Pentium(R) 4 1.8 GHz or AMD equivalent

Nou heb ik dus een AMD Athlon Thunderbird 1.33Ghz en vraag ik mij af of dit dus echt een probleem zal zijn? Ik heb ook al ergens gelezen dat je processor SSE moet ondersteunen, maar dit kan ik nergens terugvinden :?

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
het spel zal waarschijnlijk niet echt lekker lopen, maar werken zal het wel doen hoor

Verwijderd

Topicstarter
PilatuS schreef op zondag 09 januari 2005 @ 15:06:
het spel zal waarschijnlijk niet echt lekker lopen, maar werken zal het wel doen hoor
Ik krijg dus een error als ik de setup wil draaien:

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/j.boeijen/Riddick.jpg

Ik heb wel een Radeon 9800PRO :7

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ben intussen via 't offiële forum erachter gekomen dat je idd officieël een CPU moet hebben die SSE support.
Voor alle andere mensen die een CPU hebben die SSE support kun je even met wcpuid checken of SSE wel aanstaat. Als die aanstaat en hij installeert nog niet, dan is het (net als voor mij) wachten op een patch :>

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Het heeft toch zelfde engine als Doom 3? Misschien dat dat wat aangeeft wat je nodig moet hebben er voor. Hij draait nog niet lekker met shadows en lighting bij mij though.

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06-11 21:26
aXe schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 12:51:
Het heeft toch zelfde engine als Doom 3? Misschien dat dat wat aangeeft wat je nodig moet hebben er voor. Hij draait nog niet lekker met shadows en lighting bij mij though.
Riddick heeft een eigen engine
Pagina: 1