Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] Accesskeys @ insert_message

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-11 22:30
'k heb uiteraard de zoekfunctie doorlopen, maar behalve een feature-req. voor een topic-close accesskey dit niet gevonden:

Ik heb alt+q als topic-close-submit ingesteld @ prefs. Werkt prima in de quickreply.

Nadeel is dat je soms iemand moet quoten, of simpelweg een langere sluitmessage schrijven. Dat gebeurt dan op de reply-pagina. Daar werkt als+s (submit) wel...maar alt+q weer niet.
Dus dan moet ik een alt+s geven, wachten tot de submit gedaan is, en dan nog een alt+q. En die laatste stap wordt dan nog wel eens vergeten :X ;)

Anyway, ik verwacht dat het niet mogelijk is zolang er geen sticky/open/close dropdown aanwezig is op de reply-pagina (?), maar voor de zekerheid toch maar even vragen :Y)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Dan zouden inderdaad de admin-items ook in post_reply moeten staan. Op zich technisch wel mogelijk, maar wel met wat haken en ogen.
Ik ken het probleem en zie hier dus wel wat in; ik ga er dus eens naar kijken :)

Intentionally left blank

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

zit in 1.9.4 :)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.