Toon posts:

[XP] toegang geweigerd Gebruikersaccount

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers,

ik zit met een zeer vervelend probleem. Ik kan nm mijn wachtwoord laat staan account veranderen. Als ik het icoon Gebruikersaccount aanklik dan krijg ik het volgende te zien: eerst start het Kladblok op en vrijwel kort daarna een foutmelding. En die luidt als volgt: "De syntaxis van de bestandnaam, mapnaam of volumenaam is onjuist." Ik gebruik trouwens versie XP Home Edtion. Ik gebruik ook het virus/spyware programma Hitman Pro. Via via heb ik gehoord dat het probleem door HP komt. Ik moest een en ander veranderen bij het startmenu van HP, zogenaamd HTA deblokkeren. Dat heb ik inmiddels gedaan en ik ga zelfs nog verder. Ik heb een ander HTAstop programma gegoogled en ook die gebruikt. Maar niks hielp!
Kan iemand mij vertellen wat ik nu nog kunt doen, voordat ik Windows opnieuw ga installeren? Dat is het laatste wat ik wil doen eigenlijk. Ik ben echt ten einde raad.

Ik hoop dat ik voldoende info heb gegeven. Mocht het niet zo zijn dan hoor ik het graag van jullie.

Bij voorbaat dank en groetjes,

Wufei _/-\o_

Verwijderd

Ik weet wel hoe dat komt heb het zelf ook een keer gehad. Bij mij had het met hitmanpro te maken, dan heb je een optie HTA's bij hitman pro dat vakje heb je aanstaan. om dit ongedaan te maken moet je je de hitmanpro undo uitvoeren dan werkt het als het goed is weer.
Als je geen hitman pro hebt weet ik niet hoe je dit moet oplossen maar het heeft iedergeval met de HTA"s te maken die zijn namelijk uitgeschakelt. hoop dat ik je heb geholpen.

gr Xylo

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
groeten doen onder je post is niet nodig hoor beiden :P Wij tweakers doen elkaar immers altijd de groeten :Y) Een dergelijke boodschap zou prima in je signature kunnen :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Double J
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-02 18:47
start --> uitvoeren --> 'control userpasswords2'

wat gebeurt er nu?